ok.hu





Építészettől tárgykultúráig minden, ami szemnek ingere!



A rovat hírei


"Tarány Tomit megviselte, hogy kiejtett minket" - a Rocktenors az X-Faktorról

Két magyar hely vezeti a világ száz legjobb bárjának listáját

"Álmodtam is a Sírhant művek szereplőivel" - Marina Salas, A bárka szereplője

Ha nem a panel nyer: kísérleti lakótelep Óbudán

"Egyszer sem jutott eszembe a 25 millió" - Ádám, az Éden Hotel stratégája
Gyorskeresés









Kedvenc tévéink trükkös játékai
2006. szeptember 28., csütörtök, 16:57

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb


Sok magyar tévéző műsorvégeket néz << 3/3. oldal

Ajánlat
Részletes tévéműsor
Friss tévés hírek, képek
Nyerj mesés Discovery-ajándékcsomagot!
Stirlitz visszatér: nyerj Filmmúzeum-pólót!

Rényi Ádám egyetért abban, hogy az ORTT és a médiatörvény szűk kereteket biztosít, nincs nagy manőverezési tér a reklámblokkokkal. "Emellett természetesen figyelik egymást a nagy tévék. Az jár jobban, aki előbb kezdi el a műsorát, de van sok trükk még ezen kívül, például az új sorozatok első része előtt ki lehet venni a reklámot, ahogy mi is megtettük már, ilyenkor az előző műsor sok nézője megmarad a csatornán. Olyan is előfordul, hogy egy új sorozatnál nem teszünk be reklámot az epizód közepére, nehogy elmenjenek a nézők" - válaszolta a TV2 PR-csoportvezetője.

Mint Kolosi Péter elmondta, általában, ha egy filmben, sorozatban van reklám (tehát nem két műsor között), akkor a tévénézők közül sokan a reklámról ugyan elmennek másik csatornára, de vissza is jönnek a reklámblokk után. Nem ez a helyzet a műsorok közötti reklámblokkoknál. "Ott, például főműsoridőben, főleg annak második felében, meg késő este, a nézők műsorvégeket néznek: azaz, amikor vége van valaminek, átkapcsolnak egy másik adóra, és ott is maradnak, akkor is, ha ott éppen egy film, sorozat utolsó 20-30 percét láthatják már csak. Majd amikor ott vége van az adott programnak, akkor kapcsolnak vissza, és nálunk is megnézik az adott program végét. Tehát az emberek műsorvégeket néznek."

"Az a tapasztalatunk, hogy az emberek megszokták azt, hogy a filmek, műsorok, sorozatok reklámmal vannak megszakítva. Sőt, néha még mintha ezt kifejezetten el is várnák, hisz ilyenkor, ki lehet menni a konyhába, vagy a mosdóba" - tette hozzá az RTL Klub programigazgatója. Akinek meg így sem tetszik, annak marad a mozi (bár reklám ott is van), a DVD vagy a jó öreg videomagnó.

Kalmár Csaba

[origo]


<< előző oldal 3/3

1. Üvölt a reklám

2. Nézőmarasztaló tévés trükkök

3. Sok magyar tévéző műsorvégeket néz



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva



Időjárás

Hőmérséklet:
min: 5 , 10 °C
max: 12 , 17 °C

Változékony, hűvös idő
tovább



Fórum

TV-csatorna/műhold TOP-lista..
Miért fontos a hírolvasók/bemondók személye?
Csillagkapu-Stargate
BEUGRÓ.
Fáj? Cserélő topik


TIPP


jegyfoglalás


popsztárok


képeslapküldés


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!