Nem csak az üdítőgyártók "vásároltak arcot" maguknak: a Ford StreetKa ugyanakkor Kylie Minogue 39 napos európai turnéjának az egyik fő szponzora volt. A koncertkörút tavaly, áprilisban kezdődött Cardiffban, és júniusban, Barcelonában ér véget.
A Ford StreetKa gyártási változata exkluzív fotókon jelent meg Kylie-val, még azelőtt, hogy 2003 elején megkezdődött volna a kisautó értékesítése. "A StreetKa és Kylie között sok azonosság van - mindketten kicsik, szépek és van stílusuk. A Kylie-val történő együttműködés lehetővé teszi számunkra azt, hogy az autót a bevezetése előtt olyan közegben mutassuk meg, ahol tudjuk, sokaknak tetszeni fog majd" - mondta Earl Hesterberg, a Ford marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős európai alelnöke.
"Kylie egyetemlegesen kedvelt, különösen az egyedülálló fiatalok körében, akik ellenállóak a marketing kommunikáció jóval hagyományosabb módjaival szemben. Számukra Kylie és a StreetKa egy tökéletes kombinációt testesít meg" - közölték.
Kylie az autózáson kívül a repülést is népszerűsíti, nemrégiben ugyanis az egyik brit légitársaságnak állt modellt néhány szexi fotó erejéig, s így próbálta meggyőzni a leendő utasokat, hogy melyik céggel érdemes utazniuk.
[origo]
|