Justin volt szerelme, Britney Spears a tavalyi év elején rekordot döntött meg, amikor kiérdemelte a világ legdrágább reklámszereplőjének felettébb jövedelmező címét. A Pepsi nem kevesebb, mint 8 millió dollárt fizetett ki a lánynak a két reklámfilmszereplésért, melyeket a Superbowl, az amerikai foci döntőjének szüneteiben vetítettek le. Az Egyesült Államokban hagyományosan ez a legdrágább reklámidő: átlagosan nyolcvanmillióan tekintik meg az ekkor leadott hirdetéseket.
A sportesemény során mindkét reklámfilmet leadták, s a nézők szavazatai alapján döntötek a végleges változat mellett. Egy hónapig lehetett leadni a voksokat, amelyekből pár nap alatt csaknem 250 ezer darab érkezett.
Britney korábban a Skechers reklámembere is volt, a cég vele tervezte fellendíteni eladásait, így az énekesnő rendszeresen mutatkozott a cég termékeiben: az új görkorcsolya-modelleket is az ő nevével dobták piacra. Spears kisasszony rendkívül ügyesen lavírozott az üzleti világban is: reklámozta tévében a Days Inn szállodaláncot, a Bell South telefontársaságot, az amerikai Nascar autóverseny-sorozatot, s a Maull's Barbecue szósz is ízletesebb lett mosolyától. A Teen People magazin reklámjában is feltűnt, de Timberlake-hez hasonlóan ugyancsak vállalta, hogy népszerűsíti a McDonald's-ot - és önmagát.
|