ok.hu





Építészettől tárgykultúráig minden, ami szemnek ingere!



A rovat hírei


"Tarány Tomit megviselte, hogy kiejtett minket" - a Rocktenors az X-Faktorról

Két magyar hely vezeti a világ száz legjobb bárjának listáját

"Álmodtam is a Sírhant művek szereplőivel" - Marina Salas, A bárka szereplője

Ha nem a panel nyer: kísérleti lakótelep Óbudán

"Egyszer sem jutott eszembe a 25 millió" - Ádám, az Éden Hotel stratégája
Gyorskeresés









Amit a sztárok pénzért szeretnek
2003. október 15., szerda, 12:41|Utolsó módosítás: 2003. október 16., csütörtök, 13:22

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

Kylie, Britney, Shakira, Beyoncé és a többiek. Fiatalok, gazdagok és híresek. Ezen felül közös bennük az is, hogy sokszámjegyű összegeket zsebelnek be azért, hogy reklámfilmen, -plakáton és magazinokban népszerűsítenek fogyasztásra szánt termékeket. Összeállításunkban bemutatjuk ki milyen üdítőt fogyaszt, hol eszik hamburgert és milyen autóval közlekedik.


Justin és a hamburgerek 1/6. oldal >>

Forrás: MTI
Ajánlat
Justin Timberlake a melegek kedvence
Álvégrehajtók pakolták ki Timberlake házát
Linktár
Justin Timberlake-linkek

A multinacionális cégek szeretik világszerte ismert és elismert, sikeres, fiatal vagy fiatalos popsztárhoz kötni imázsukat. Míg a nagyobb sportszer- és sportruhagyártó vállalatok inkább híres sportolók szponzorálásával szereznek magukat reklámot, addig az üdítőiparban tevékenykedő cégek vagy a gyorsétterem-hálózatot üzemeltető multik inkább a legfőbb célközönségüknek, a fiataloknak kedves énekeseket, énekesnőket csábítanak magukhoz.

Az N'Sync egykor frontemberét Justin Timberlake-et a napokban a McDonald's karolta fel mellé: a gyorsbüfé-hálózat szponzorálja az ifjú popsztár európai turnéját. A koncertsorozat kötődik a hamburgeres világcég világméterű "I'm lovin' it" kampányához is, mely a múlt hónapban indult, több mint száz országban, köztük hazánkban is.

"Kifejezetten szeretem azt, amit az étteremlánc csinál az új kampányában, és frankó dolog, hogy részese lehetek. Mi ugyanazon rétegnek dolgozunk, azoknak, akik szeretik jól érezni magukat. Erről szól az egész" - vallotta a sztár, aki már fel is vette az I'm Lovin' It című dalt, melyet a koncertek során élőben hallhat majd a fellépésekre ellátogató közönség. Timberlake az együttműködés során fel fog tűnni majd a hálózat több éttermében, találkozni fog a cég vezetőivel, menedzsereivel és részt vesz majd a cég által szervezett gyermekprogramokon.

"Azáltal, hogy feltűnik az új reklámjainkban és elénekli a dalt, Justint látni és hallani fogják világszerte, s ez az új kampányunk izgalmas része lesz. A kapcsolatunk, szövetségünk folytatódni fog, dinamizmussal és meglepetésekkel, s ez segít majd abban, hogy a zene, a szórakozás, a divat és a sport segítségével a McDonald's közelebb kerüljön a fiatalok világához " - nyilatkozta Larry Light igazgatóhelyettes.

A tinik bálványa az Egyesült Államokban kezdte a közösen szervezett fellépések sorozatát: október 13-án Washington DC-ben adott koncertet egy exkluzív klubban, meghívott vendégek előtt.


1/6 következő oldal >>

1. Justin és a hamburgerek

2. Britney kólát kortyol

3. Enrique Iglesias és a buborékok

4. Ozzy a Pepsit népszerűsíti

5. Cruz és Ali a Coca-Cola hívei

6. Kylie nem száll buszra



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva



Időjárás

Hőmérséklet:
min: 5 , 10 °C
max: 12 , 17 °C

Változékony, hűvös idő
tovább



Fórum

Biagio Antonacci fan club
Tiziano Ferro Fan Club
Mark Owen
Heintje
Fáj? Cserélő topik


TIPP


jegyfoglalás


popsztárok


képeslapküldés


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!