Persze a nagy riválisnak, a Coca-Colának is megvannak a maga sztárjai, ők többek közt - a zenészek mellett - a bokszveteránra, Muhammad Alira és a spanyol színésznőre, Penélope Cruzra építenek. A Guardian szerint az egyik reklámfilmben utóbbi hölgy belibben egy tengerparti étterembe, kér egy "coke"-ot, egy hajtásra bedönti az üveg tartalmát, majd jóízűen és hangosan böffent - még mielőtt észlelné, hogy az üzemegységben mindenki őt nézi.
A "valós" kampány arról szól, hogy a hatalmas tömegek által imádott szupersztárok egészen hétköznapi helyzetekbe keverednek - többnyire egy üveg vagy doboz kólával kezükben. Az idei év elején felvett reklámfilmet mellesleg Cruz barátja, a hollywoodi színész, Tom Cruise rendezte. "Ezek a reklámok valóságosabbak, arról szólnak, hogy légy őszinte magadhoz, vesd bele magad az életbe és természetes optimizmus jellemezze másokkal való kapcsolatodat. Fontos volt számunkra, hogy hiteles, eredeti hírességeket vonjunk be a munkába, olyanokat, akik valóban kapcsolódnak másokhoz és jól érzik magukat a bőrükben" - kommentálta az új stílust Esther Lee, a Coca-Cola észak-amerikai irodájának kreatív főnöke.
Ali, aki igen ritkán adta arcát ilyesféle célra, ezúttal Miamiban tűnt fel: gyerekekkel árnyékbokszolt a reklámban. További Coca-Cola sztár volt Courteney Cox, a népszerű Jó Barátok Monicája: ő a reklámban kénytelen becsapni férjét, hogy neki több kóla jusson: David Arquette poharát teletölti jéggel, így kevesebb üdítő fér bele. A kerékpáros bajnok, Lance Armstrong is a multinacionális cég reklámembere volt egy pár spot erejéig.
|