Talmácsi Gábor nagy vihart kavart katari győzelmét és az utána kialakult szituációt festi le teljesen új szemszögből Bulcsú Rezső, akihez elsőként ment oda Talma a futam után. A szubjektív beszámolóból egyértelműen kiderül, hogy nincs minden rendben a KTM csapaton belül.

Bulcsú Rezső mint a nemzetközi motorsport szövetség (FIM) által delegált vezető felügyelő vett részt a Katari Nagydíjon, ám az alábbi beszámolót magánemberként, Talmácsi Gábor jó barátjaként készítette. Gábor hozzá ment oda elsőként, miután leszállt a motorjáról, így végre az is kiderül, hogy mi volt a magyar versenyző ominózus mondata, amit nem lehetett pontosan érteni a közvetítés alatt.
"Talmácsi Gabi az elmúlt hétvégén megszerezte élete harmadik GP-győzelmét, amely egyben megerősítette az összesített harmadik helyét, sőt matematikailag még a győzelmi esélyei is megmaradtak. Ugyanakkor meglehetősen nagy vihart kavart a katari győzelem. Módom volt több időt Dohában együtt tölteni Talmával, és egy kicsit jobban a dolgok mélyére látni.
Mindjárt azzal a nagyon fontos tényezővel kezdeném, hogy Gabi teljesen egymaga volt Katarban. Hetek óta nem volt itthon, és egy hazai kísérő sem volt mellette. A csapat környékén pedig egyfolytában a rossz hangulat és az idegesség volt tapasztalható. Nehezen volt mindez érthető, hiszen a GP egyik sikercsapatáról volt szó.
Csütörtökön este együtt vacsoráztunk Talmával az ő szállodájában. Úgy készültem, hogy a honlapom számára egy óriási riportot csinálok vele. Elvittem a fényképezőgépet, a diktafont, de végül az egészből nem lett semmi. Egy olyan bensőséges beszélgetés alakult ki, amelyet nem kívántam sem megzavarni, sem a nyilvánosság elé tárni.
Egy biztos: Gábor helyzete nem túl rózsás! Hiába tartják a vb egyik legnagyobb tehetségének, a csapat rossz hangulata, a belső ellentétek ugyancsak megviselik az idegeit. Ráadásul az első nap a motorja sem szerepelt valami fényesen. A magam részéről megdöbbentem a hallottaktól.
Azután pénteken egy kicsit szebb színben láthattuk a világot: a motor valahogy összeállt, és Kallio mögött a második rajtkockát sikerült megszerezni. Nagy volt az öröm a maroknyi magyar csapatban, amely időközben a katari nagykövetség alkalmazottaival is kibővült a konzul vezetésével. Gabi nagyon örült, és büszkén nyilatkozott a helyi tévének.
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Újra egy francia autó diktálná a divatot - DS 3 Crossback teszt (2019)
Nem véletlen, ha ismerősnek tűnik a rejtélyes kis fekete gombóc neve. A Citroën a DS jelölést először az 50-es években használta, aztán tíz éve a 3-as modellel hozta ...
Az okos használtautó-vásárlás 5 aranyszabálya
Legtöbbünk számára az autó a második legnagyobb befektetés az ingatlan után, és nem igazán engedhetjük meg magunknak, hogy elkönnyelműsködjük a választást. Százezres, ...
Űrsiklóval a VW Jetták ellen - Citroën BX 1.4 veterán teszt
A ferdehátú, hidropneumatikus rugózású BX a Citroën titkos fegyvere volt a népes német, illetve hazai gyártású konkurencia ellen. Több mint kétmillió készült belőle, jó ...
Félmillióból használható autót? Viccnek tűnik, de komoly: Suzuki Liana
Abba az élethelyzetbe kerültem, hogy az egy szem Corolla Verso nem elég a családnak. Sok pénzem nem volt, de viszonylag sürgősen autó kellett, méghozzá olyan, ami ...
Elgurult a gyógyszer a Mininél, eszelős sportautó lett a családi kombiból - Mini Clubman John Cooper Works (2019) teszt
Egyszerre vicces és félelmetes az új Clubman JCW, akárcsak Stephen King mozikban garázdálkodó gonosz bohóca. A kis kombi a ráncfelvarrás után nemcsak csinosabb lett, de ...
Bakancsot húz az ország kedvenc kompaktja - Kia XCeed bemutató
Az alsó-középkategória idei magyarországi éllovasának kínálata egy jóvágású crossoverrel egészült ki, és szó sincs arról, hogy pusztán műanyag betéteket ragasztottak ...
Ha a Trabant drága, de a Simson lassú - IWL Berlin SR59 veterán teszt
A háború utáni autóhiányban jött el a robogók aranykora Európában, amelyeket kényelmesebbnek tartottak a hagyományos motorkerékpároknál. Igazi gyöngyszem köztük a ...
Hová tűnt a milliókat érő két pluszülés? - Hyundai Santa Fe 2.2 CDRi teszt
A SUV-ok szerepe meginghatatlan az autópiacon, amire ezt a mozaikszót ráaggatják, arra máris megindulnak az érdeklődők. Európában kisebb a tülekedés az olyan ...
Talán a Mátrából is Itáliát varázsolna - Fiat 500X Sport menetpróba
Sportos hangolású csúcsmodellel bővült a Fiat 500X palettája, amit Magyarországról elsőként próbálhattunk ki. Külföldön nagy sikerre számíthat, itthon is feltűnést fog ...
A dízel nem jött be, hibridként kap új esélyt a boxermotor - Subaru Forester e-Boxer menetpróba
Az egyre szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák az olyan kis márkák életét sem hagyják változatlanul, mint a Subaru. A japán gyártó nem esett pánikba, inkább ...
Amerika ikonja, V8-gurgulázással - Ford Mustang GT Fastback (1967)
Az idén elhunyt Lee Iacocca már életében emlékművet állított magának a Mustanggal. Egy ferdehátú, V8-as, Magyarországon restaurált GT-t vittünk el néhány körre.
Tíz percig tartott a per
Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Saját útját filmezte végig egy csomag
Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya
A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.