[origo] címlap

hírek

levelezés

internet előfizetés

vásárlás

Keresés




Képdepó


Intermot Kölnben

Fórum


Mindenütt jó, de legjobb motorozni!

Újraindul a Pannónia!!

Elektromos robogók, biciklik, rollerek, stb...

Gyorskereső





Motor > Bemutató


Új motorok







Használt motorok







Hírlevél

E-mail:




Egy környezetbarát nindzsa: Kawasaki ZX-10R
2005. december 13., kedd, 9:59
A cikk betűmérete: kisebb nagyobb


A 2005-ös ZX-10R-ből megtartott jellemzők << 2/3 oldal >>

  • A szívó és kipufogó portok méretei optimálisak, kialakításukkor áramlástani analízist alkalmaztak, így érve el a hatékony henger feltöltést és nagy csúcsteljesítményt. Titánium kipufogó szelepek csökkentik a mozgó súlyt, elősegítve a nagy fordulatú teljesítményt.
  • A meleg hőértékű irídium gyertyák és a nagyfeszültségű gyújtástekercsek nagy hatékonyságú égést biztosítanak.
  • A vezérműtengely bütykei és a szelepnyomó rudak felületei lágy-nitrid felületkezelést kaptak, a hosszú élettartam és nagy fordulatszám tűrés érdekében.
  • Szinterezett alumínium szeleprugó rögzítők csökkentik a mozgó súlyt, ezáltal megbízhatóbb a szelepvezérlés magas fordulaton.
  • A kovácsolt dugattyúk nagyon könnyűek és erősek, az alacsony mozgó súly és nagy hőállóság érdekében. A dugattyúk lapos teteje elősegíti a kompakt égéstér kialakítást és a hatékony égést.
  • A galvanizált hengerek kiváló hőelvezető képességgel rendelkeznek, és hosszú az élettartamuk. A hengerek közötti járatok hatékony légzést biztosítanak és csökkentik a pumpálási veszteséget.
  • A beszívott levegő a központi Ram Air csövön és a vázon keresztül jut be a légszűrőházba. A váz és a légszűrő között lévő járat akadályozza meg a víz bejutását.
  • A kompakt légszűrő szorosan illeszkedik a váz szárai közé, lehetővé téve az él nélküli, nagy kapacitású, lapos alsó résszel rendelkező tank alkalmazását. Áramlástani analízissel alakították hatékonyra a levegő bejutását a légszűrőházba.
  • Az egy darabból álló henger/forgattyúsház kialakítás, a kompakt hengerfej design és a háromszög elrendezésű váltómű / főtengely kialakítás hihetetlenül kompakt és könnyűsúlyú motorblokkot eredményez. A blokk elég kompakt ahhoz, hogy gerincváz két szára alá kerülhessen, így a ZX-10R szűk méretei megegyeznek egy 600-as gép kompaktságával.
  • A szimpla szeleprugók ovális keresztmetszetű huzalból készültek, így érve el a rövid rugók / kompakt hengerfej kombinációt.
  • A vezérműtengelyeket kovácsolt rudakból munkálták meg (anyaga SCM420K acél) a könnyű súly és nagy szilárdság érdekében.
  • A könnyű magnézium motor burkolatok hozzájárulnak az alacsony súlyhoz.
  • A vízhűtéses olajhűtő könnyűsúlyú, az olaj hőmérsékletét mindig a megfelelő szinten tartja.

<< előző oldal 2/3 következő oldal >>

1. Egy tisztább, szárazabb érzés érdekében

2. A 2005-ös ZX-10R-ből megtartott jellemzők

3. Műszaki adatok



Küldje tovább ismerősének!



Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva

[origo] legfrissebb


Földrengés volt a szlovák határnál

Bankpapírok a középpontban

Áramot is árul az osztrák Aldi

Úgy éreztem magam, mint egy prostituált

Megugrottak a piacok a remek makroadatokra


TIPP


Talmácsi Gábor


Harley Davidson


robogók


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!