[origo] címlap24 órakomment.huvidea[freemail]iWiW

[origo] motor> teszt

autó címlap Forma-1 Garázsmenet Tesztek Videók Retro Mobil Új Peugeot 308 (x)
piacmotortesztnagySuzuki

Mint a nagyok - Suzuki V-Strom 650

2004.09.23., 10:23|Utolsó módosítás:2004. 09. 27., 12:51|
Forrás: [origo]

KÉPGALÉRIA

JÁTSSZ ONLINE!

Az első fékeket nem érheti panasz, erejével gyakran még a villa sem tudott mit kezdeni, és hatalmas bólintásokkal, rosszabb esetben koppanással jelezte, hogy a hosszabb féktávokat kedveli. A bizonytalanul adagolható hátsó fékkel viszont nem sikerült megbarátkoznom az együtt töltött egy hét alatt, ezért büntetésből csak a legforszírozottabb helyzetekben használtam, ami azért is baj, mert egy imbolygós kanyarban nem jött volna rosszul egy jobban érezhető hátsó fék a motor lecsillapítására...

Hegyi szerpentines száguldozással, autópályán lefutott erőltetett menettel és városi közlekedéssel együtt 5,5 literes átlagfogyasztást sikerült produkálnia tesztmotorunknak, ami egy visszafogottabb vezetési stílus mellett akár 4 literre is csökkenhet, legalábbis erről számoltak be a megkérdezett tulajdonosok. A kedvező fogyasztásban elévülhetetlen érdeme van a tökéletesen belőtt injektornak is, a motor még lassú poroszkáláskor, alapjárat környékén sem rángat, és olyan gyorsan reagál a gázparancsokra, mint Császár Előd egy vidéki diszkó meghívására. A legnagyobb sebesség, amit hosszas nekifutás után ki tudtam csikarni a V-Stromból, 205 km/óra környékén volt, ám ekkor már érezhetően instabillá vált a motor eleje, a hatalmas idomot kénye-kedve szerint cibálta a menet- és az alattomos oldalszél.

Forrás: [origo]

Persze nem az a túraendurók küldetése, hogy autókat villogjunk le vele, a motor érezhetően 100 és 130 km/óra között mutatta legbarátságosabb oldalát, ekkor - a minimális menetszélnek és kényelmes üléspozíciónak köszönhetően - olyan érzése van az embernek, hogy napokat el tudna motorozgatni megállás nélkül. Az éjszakai motorozás általában szükséges rosszként él a köztudatban, azonban endurónk nagyméretű reflektorai több mint elegendő fényt teremtenek az útra, az pedig külön jó pont, hogy a műszerfal gyönyörű narancssárga fényben virít.

A kisebbik V-Strom is ugyanolyan praktikus és jól pakolható, mint az ezres kivitel, ráadásul a modell népszerűségének hála rengeteg cég állt rá a kiegészítő felszerelések - dobozok, plexik, bukócsövek - gyártására, így bárki saját igényeinek megfelelően szerelheti fel kedvencét. További előnye a 650-es V-Stromnak, hogy közel 700 ezer forinttal olcsóbb, mint a nagyobbik márkatársa, így akinek az őserőre és ágyúdörgésre fáj a foga, igencsak meg kell toldania a motorra szánt összeget. A kategóriatársakkal összehasonlítva már kevesebb a gondolkodnivaló, ugyanis ár-szolgáltatás terén jelenleg a kisebbik V-Strom a legjobb választás a középkategóriás túraendúrók között.

Forrás: [origo]

Nógrádi Attila

[origo]

Címlapsztori»

Forrás: Retro Mobil Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
hirdetés

Olvasnivaló

Forrás: AFP/Alexander Joe Tíz percig tartott a per Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Forrás: Ruben van der Vleuten Saját útját filmezte végig egy csomag Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Forrás: MTI/Marjai János Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.

FÓRUM

További adatok » Időjárás »