
Nagyobb képStoner a győzelem felé
A rajtot a legutóbbi verseny hőse, Casey Stoner kapta el a legjobban, mögé Daniel Pedrosa és Andrea Dovizioso sorakozott fel, míg Jorge Lorenzo - az eléggé elrontott rajtnak köszönhetően - kénytelen volt megelégedni a negyedik hellyel az első kanyarokban.Mögötte Aoyama és Sebastian Porto motoroztak.
Casey Stoner az Aprilia nyergében nem is akarta a véletlenre bízni a verseny kimenetelét és egyből megpróbálta leszakítani magáról a többieket és ez könnyedén sikerült is neki, az ötödik körre már 2.926 másodperc volt az előnye. Az üldözők viszont igen kemény küzdelmet vívtak egymással az élükön Jorge Lorenzoval. Őt a tavalyi nyolcadliteres világbajnok Dovizioso követte, majd Pedrosa, Porto és De Angelis is lassan felzárkózott mögéjük, ám nem sokkal később már a kavicságyból sétált szomorúan kifelé.
A verseny igazán unalmassá kezdett válni, mert az élen Stoner stabilan tartotta az előnyét és Lorenzo is leszakította magáról a többieket. Igazából a harmadik helyért folyt nagy csata Dovizioso, Porto és Pedrosa között. Mögöttük Aoyama, majd Barbera is magányosan rótta a köröket.
Őszintén szólva a versenyt az első pár kör után le lehetett volna inteni, mert a pár kiesésen kívül Pedrosáék küzdelme okozott némi élvezetet a mai versenyen. Pedrosa három körrel a vége előtt ismét átvette a harmadik helyet, amit előtte pár körrel már birtokolt, de egy hibának köszönhetően gyorsan az ötödik helyen találhatta magát. A végén pedig ismét el kellett feledkezni a dobogótól, ugyanis Andrea Dovizioso kaparintotta meg tőle a 16 pontot jelentő helyezést.
Az utolsó körre Stoner kicsit kiengedett, mert 1.779 másodpercre volt tőle Lorenzo, de azért ez túl soknak bizonyult ahhoz, hogy utol tudja érni az ausztrál srácot, aki teljesen megérdemelte nyert ismét világbajnoki futamot.
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Újra egy francia autó diktálná a divatot - DS 3 Crossback teszt (2019)
Nem véletlen, ha ismerősnek tűnik a rejtélyes kis fekete gombóc neve. A Citroën a DS jelölést először az 50-es években használta, aztán tíz éve a 3-as modellel hozta ...
Az okos használtautó-vásárlás 5 aranyszabálya
Legtöbbünk számára az autó a második legnagyobb befektetés az ingatlan után, és nem igazán engedhetjük meg magunknak, hogy elkönnyelműsködjük a választást. Százezres, ...
Űrsiklóval a VW Jetták ellen - Citroën BX 1.4 veterán teszt
A ferdehátú, hidropneumatikus rugózású BX a Citroën titkos fegyvere volt a népes német, illetve hazai gyártású konkurencia ellen. Több mint kétmillió készült belőle, jó ...
Félmillióból használható autót? Viccnek tűnik, de komoly: Suzuki Liana
Abba az élethelyzetbe kerültem, hogy az egy szem Corolla Verso nem elég a családnak. Sok pénzem nem volt, de viszonylag sürgősen autó kellett, méghozzá olyan, ami ...
Elgurult a gyógyszer a Mininél, eszelős sportautó lett a családi kombiból - Mini Clubman John Cooper Works (2019) teszt
Egyszerre vicces és félelmetes az új Clubman JCW, akárcsak Stephen King mozikban garázdálkodó gonosz bohóca. A kis kombi a ráncfelvarrás után nemcsak csinosabb lett, de ...
Bakancsot húz az ország kedvenc kompaktja - Kia XCeed bemutató
Az alsó-középkategória idei magyarországi éllovasának kínálata egy jóvágású crossoverrel egészült ki, és szó sincs arról, hogy pusztán műanyag betéteket ragasztottak ...
Ha a Trabant drága, de a Simson lassú - IWL Berlin SR59 veterán teszt
A háború utáni autóhiányban jött el a robogók aranykora Európában, amelyeket kényelmesebbnek tartottak a hagyományos motorkerékpároknál. Igazi gyöngyszem köztük a ...
Hová tűnt a milliókat érő két pluszülés? - Hyundai Santa Fe 2.2 CDRi teszt
A SUV-ok szerepe meginghatatlan az autópiacon, amire ezt a mozaikszót ráaggatják, arra máris megindulnak az érdeklődők. Európában kisebb a tülekedés az olyan ...
Talán a Mátrából is Itáliát varázsolna - Fiat 500X Sport menetpróba
Sportos hangolású csúcsmodellel bővült a Fiat 500X palettája, amit Magyarországról elsőként próbálhattunk ki. Külföldön nagy sikerre számíthat, itthon is feltűnést fog ...
A dízel nem jött be, hibridként kap új esélyt a boxermotor - Subaru Forester e-Boxer menetpróba
Az egyre szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák az olyan kis márkák életét sem hagyják változatlanul, mint a Subaru. A japán gyártó nem esett pánikba, inkább ...
Amerika ikonja, V8-gurgulázással - Ford Mustang GT Fastback (1967)
Az idén elhunyt Lee Iacocca már életében emlékművet állított magának a Mustanggal. Egy ferdehátú, V8-as, Magyarországon restaurált GT-t vittünk el néhány körre.
Tíz percig tartott a per
Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Saját útját filmezte végig egy csomag
Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya
A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.