ok.hu





Építészettől tárgykultúráig minden, ami szemnek ingere!



A rovat hírei


"Tarány Tomit megviselte, hogy kiejtett minket" - a Rocktenors az X-Faktorról

Két magyar hely vezeti a világ száz legjobb bárjának listáját

"Álmodtam is a Sírhant művek szereplőivel" - Marina Salas, A bárka szereplője

Ha nem a panel nyer: kísérleti lakótelep Óbudán

"Egyszer sem jutott eszembe a 25 millió" - Ádám, az Éden Hotel stratégája
Gyorskeresés









Idei rekordot döntött A Szólás szabadsága
2006. szeptember 18., hétfő, 14:22|Utolsó módosítás: 2006. szeptember 18., hétfő, 14:23

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

A kereskedelmi tévék hírműsorai közül a Tények nagy fölénnyel nyert a teljes lakosságnál, a fiatalabbaknál viszont egyenlített az RTL Klub Híradó-ja. A Napló Sváby Andrással és Gyurcsány Ferenccel nyert az AGB Nielsennél a teljes lakosságban, ám a fiatalok megvonták vállukat, és inkább a német Cobra 11 sorozat esti epizódján izgultak.


Milliók tévéztek tegnap este 1/2. oldal >>

Ajánlat
Részletes tévéműsor
Friss tévés hírek, képek
Ajánlat
Tévés nézettségi harc: még akad pár adu
Stohl megküzd Csiszárral - reggeli nézettségi mutatók

Tegnap este a 18.30-kor kezdődő Tények adását a tévézők 41,4 százaléka választotta a teljes lakosságból, miközben a képernyő előtt ülők 28,8 százaléka az RTL-es Híradó-n időzött. Érdekesség, hogy a TV2 nagy fölénye elolvadt a fiatalabb korcsoportot szemlélve, mert a 18-49-es kereskedelmi célcsoportnál már 32,6 százalékot vitt el az RTL Klub, 31,3-at pedig a TV2. A18-39-es kategóriában is nyert az RTL, de például a 18 és 29 évesek közt közel döntetlenre jött ki az AGB Nielsen mérése. Az M1 Híradó este című műsorát a tévézők 10,9 százaléka követte, de például a 18 és 49 évesek közt csak 8,7 százalékot ért el a közszolgálati hírműsor.

Hét órakor a két nagy kereskedelmi tévé másképp szállt harcba a nézőkért: az RTL Klub a német sikersorozattal, a Cobra 11-gyel csábított, a TV2 pedig a Napló-val édesgette magához a nézőket. A teljes lakosságnál a miniszterelnököt is felvonultató magazinműsor nyerte a nézettséget, az épp tévézők 36,6 százaléka figyelte Svábyékat - a germán autópálya-rendőrök látványos kalandjaira a tévézők 30,4 százaléka figyelt közben. Érdekes és beszédes adat, hogy a reklámozók főbb célcsoportja (18-49) inkább a Cobra 11 száguldozását figyelte főképp (37,2 százalék), miközben a Napló 30 százalék alatt maradt a fiatalabbaknál - azaz számokkal is bizonyítható, hogy az átlagos magyar fiatal nemigen követi a közéleti, politikai eseményeket.

A Szólás szabadsága vasárnap esti adása az év legnézettebbjének bizonyult a 18 éven felüliek körében. A felnőttek 10,5 százaléka, azaz 824602 fő nézte a műsort, ezzel 22,9 százalékos közönségarányt érve el. A 18-49 évesek körében is magas volt az átlagos nézettség, 5,5 % (240682 fő), 13,4 százalékos közönségarány mellett.


1/2 következő oldal >>

1. Milliók tévéztek tegnap este

2. Így mérnek



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva



Időjárás

Hőmérséklet:
min: 5 , 10 °C
max: 12 , 17 °C

Változékony, hűvös idő
tovább



Fórum

TV-csatorna/műhold TOP-lista..
Miért fontos a hírolvasók/bemondók személye?
Csillagkapu-Stargate
BEUGRÓ.
Fáj? Cserélő topik


TIPP


jegyfoglalás


popsztárok


képeslapküldés


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!