A Nagy Ő május 18-i utolsó köre, amelyben Anikó Véghelyi Vilmost választotta a műsor győztesének, közel 1 millió 600 ezer embert vonzott, így a párkereső a teljes lakosság körében - az átlagos nézettséget tekintve - 100 ezres különbséggel megelőzte a részben vele párhuzamosan vetített Való Világ-ot.
A kereskedelmi tévék célközönsége, az ötven év alatti felnőttek körében azonban az RTL Klub valóságshow-ja ért el jobb eredményt: míg Anikóékat 624 ezren választották, Leóékat 642 ezren.
A két nagy csatorna versenyét a közszolgálati televízió nem tudta befolyásolni, annak ellenére sem, hogy este hattól nyolcig a Győri ETO és a Bayern München focicsapatok mérkőzését közvetítette élőben.
A barátságos meccsre csupán 565 ezren voltak kíváncsiak a teljes lakosságból, és a fiatalabbak érdeklődése is csekély volt, a 18-49 év közötti korosztályból 235 ezren nézték a találkozót.
Az este fél kilenc utáni műsorsávban a Juszt-féle Félszázadunk-at sugárzó MTV még jobban lemaradt (791 ezres nézettség), az RTL Klub azonban, amelyen a Barátok közt következett, tovább javított az eredményén.
A szappanoperát, amely A Nagy Ő felénél kezdődött, 1 millió 647 ezren nézték, ami 150 ezerrel magasabb a párkereső átlagos eredményénél, és a reklámozók szempontjából fontos korcsoportban is hasonlóan alakult a két műsor versenye.
[origo]
|