 |
 |
 |
Anikó, A Nagy Ő tavaszi címszereplője |
 |
 |

|
A megszokottnál szorosabb eredményt hozott a két nagy kereskedelmi tévé keddi versengése a csatornák húzóműsorainak sugárzása idején. A TV2-s Nagy Ő-t 1 millió 770 ezren, a VV3-at 1 millió 970 ezren választották a teljes lakosság köréből.
Az RTL Klub valóságshow-ja, bár valamivel alacsonyabb eredményt ért el, mint az előző keddeken, a reklámozók szempontjából fontos 18-49 év közötti nézők körében is népszerűbb volt, mint vetélytársa. A fiatalabbakat tekintve a reality nézettsége 910 ezer, a fél órával később véget érő párkeresőshow-é pedig 755 ezer volt.
A TV2 párkeresője a legtöbb nézőt, a kereskedelmi csatorna által fő célcsoportjának nevezett 18-49 éves nők köréből vonzotta. Az ekkor képernyő előtt ülő fiatalasszonyok és hajadonok közel 40 százaléka volt kíváncsi a műsorra.
A VV3 után az RTL Klubon vetített Barátok közt-öt, amely így részben párhuzamosan ment A Nagy Ő-vel, a teljes lakosság köréből 1 millió 860 ezer, a fiatalabbak közül 870 ezer néző választotta.
A Nagy Ő előző szériájának tavaly szeptemberi első része, amelyben Noszály Sándorért versengett huszonöt nő, a teljes lakosság és a 18-49 év közötti lakosság körében is hasonló eredményt ért el, mint Molnár Anikó TV2-s premierje.
[origo]
|