[origo] címlap

hírek

levelezés

internet előfizetés

vásárlás

Keresés




Képdepó


Intermot Kölnben

Fórum


Mindenütt jó, de legjobb motorozni!

Újraindul a Pannónia!!

Elektromos robogók, biciklik, rollerek, stb...

Gyorskereső





Motor > Bemutató


Új motorok







Használt motorok







Hírlevél

E-mail:




Formabontó újdonságok a Hondától
2006. október 13., péntek, 10:19|Utolsó módosítás: 2006. október 13., péntek, 11:30
A cikk betűmérete: kisebb nagyobb


Légzsák az arcba << 2/2 oldal

Forrás: [origo]
Még több kép
Ajánlat
Motoros suli az [origo]-n
Fórum
Mindenütt jó, de legjobb motorozni!

A vadonatúj SH300i robogóval a Honda végre betömi azt az űrt, ami az SH150 és a 400 köbcentis Silver Wing között tátongott. Akárcsak a két kisebb, a 125 és 150 köbcentis SH-t, a 300-as változatot is Olaszországban fejlesztették és fogják gyártani az európai piac számára. A legnagyobb SH stílusában követi a két kisebb modellt, felismerni a gazdagabb krómdíszítésről, az elegáns, 16 collos felnijeiről, valamint az apróbb feliratokról lehet majd. Az SH300 hátsó kerekét egy 279 köbcentis, 27 lóerős egyhengeres blokk hajtja, amellyel - a gyár közlése szerint - a legdinamikusabb gyorsulást lehet elérni a kategóriában.

Némileg más vevőkört céloz meg az új Shadow Spirit VT750DC nevű újdonság, amely a középkategóriás cirkálók között próbál utat törni magának. A nemes cél érdekében vagány külsőt, óriási, 21 collos első kereket és dupla kipufogót kapott a kis chopper, amely a retrós álruha alatt a legmodernebb technikával dicsekedhet. A vízhűtéses, 745 köbcentis kéthengeres blokkot egy korszerű befecskendező rendszer látja el üzemanyaggal, míg a 45 lóerős teljesítményt egy igénytelen, de annál megbízhatóbb kardánrúd juttatja el a hátsó kerékig.

Forrás: [origo]Színpadra került még Kölnben két túraendúró is, a szépen felfrissített ezres és 125 köbcentis Varadero. A nagyobbik kéthengeres túragép - egyebek mellett - némileg áthangolt motorelektronikát, új fényezést, kényelmesebb ülést, praktikus, zárható tárolórekeszt és új műszerfalat kapott a 2007-es modellévre. A kisebbik változat már látványosabb átalakuláson ment keresztül, mert vadonatúj idomokkal és lámpákkal gazdagodott, így egy teljesen új modell benyomását kelti. Természetesen nem hagyták érintetlenül a V2-es, 125 köbcentis blokkot sem, amely az új motorelektronikának köszönhetően gazdaságosabb és tisztább üzemű lett.

Forrás: [origo]A modell és sztárparádé végére egy igazi technikai csemegét is megvillantott a Honda az összecsődített újságíróknak: a színpadra szép lassan felgurult egy óriási GoldWing, amely mellett még az új Hornet is csak kis robogónak tűnt. A motoron feszítő pilóta látszólag hidegvérrel navigálta a masinát, pedig élete nagy pillanatai előtt állt, pontosabban ült, ugyanis élőben készült bemutatni a modellhez rendelhető légzsák működését. A feszült csendet egy óriási robbanás törte meg, majd a füstfelhőből szép lassan kibontakozott a GoldWing és a motoros sziluettje, amint a légzsákból szabadul. Meggyőző volt, egyébként nem csupán a lufi számít forradalminak a GoldWinggel kapcsolatban, hanem a beépített navigációs rendszere is, így lassan már csak a motorokon használatos légkondícionáló megalkotásának feladata áll a japán mérnökök előtt.

Forrás: [origo]

Nógrádi Attila

[origo]


<< előző oldal 2/2

1. Sportmotor kicsiknek és nagyoknak

2. Légzsák az arcba



Küldje tovább ismerősének!



Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva

[origo] legfrissebb


Földrengés volt a szlovák határnál

Bankpapírok a középpontban

Áramot is árul az osztrák Aldi

Úgy éreztem magam, mint egy prostituált

Megugrottak a piacok a remek makroadatokra


TIPP


Talmácsi Gábor


Harley Davidson


robogók


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!