[origo] címlap

hírek

levelezés

internet előfizetés

vásárlás

Keresés




Képdepó


Intermot Kölnben

Fórum


Mindenütt jó, de legjobb motorozni!

Újraindul a Pannónia!!

Elektromos robogók, biciklik, rollerek, stb...

Gyorskereső





Motor > Bemutató


Új motorok







Használt motorok







Hírlevél

E-mail:




Két új sportmotor a Suzukitól
2005. szeptember 26., hétfő, 13:19|Utolsó módosítás: 2005. szeptember 28., szerda, 11:51
A cikk betűmérete: kisebb nagyobb

Az október elsején kezdődő Párizsi Motorkiállításon debütált a Suzuki két felfrissített sportgépe, a 600-as és 750-es GSX-R.


Ajánlat
Suzuki-újdonságok 2006-ra
Vadonatúj modell a Suzukitól
Plasztikrakéta: Suzuki GSX-R 1000
Az utolsó mohikán - Suzuki GSX-R 750

A japán motorgyár végre hivatalos fotókat és adatokat adott közre 600 és 750 köbcentis sportmotorjairól, amelyek teljesen átalakulnak a 2006-os szezonra. Ahogyan azt már sejteni lehetett, a két kisebbik GSX-R hasonló külsőt kapott, mint a tavaly debütált ezres változat, így csak az eltérő fényezésekről és kipufogókról lehet majd felismerni a különböző modelleket. Érdekes és szokatlan megoldás az új GP-stílusú kidörrenő, amely egy pici csonknak hat a korábbi modelleken megszokott hurkatöltőkhöz képest. Némi szemfényvesztés azért van a dologban, ugyanis a rendszer nagy részét a motor hasa alá rejtették, ami persze biztos praktikus meg szép, de megnehezíti a tuningdobok későbbi felszerelését.

Műszakilag is jelentősek a változtatások: az új 750-es például kisebb átmérőjű dugattyúkat, ám hosszabb löketet kapott, így maradt a 749 köbcentis lökettérfogat, de változott - feltehetően a nagyobb nyomaték érdekében - a motor karakterisztikája. Mindkét modell esetében módosítottak az első futómű dőlésszögén, de új a hátsó lengővilla és a váz is. Ha megnézzük a Magyar Suzuki Rt. által kiadott adatokat, láthatjuk, hogy némileg kompaktabbak lettek a motorok: csökkent az ülésmagasság és a motorok magassága is, a hosszabb lengővillának köszönhetően viszont nőtt a tengelytáv. A fékeket nem érték komolyabb beavatkozások, "mindössze" nagyobb első tárcsák (310 mm-es) kerültek az új gixxerekre. Sajnos a motorok teljesítményéről még nem közölt részleteket a Suzuki, ám egyes források 121-123 lóerős teljesítményt emlegetnek a 600-as változat esetében, míg a 750-esnél 152 lóerős csúcsteljesítményt "jósolnak".

Műszaki adatok

Típus: Suzuki GSX-R 750
Motor: soros 4 hengeres, injektoros
Lökettéfogat: 749 köbcenti
Furat x löket: 70 mm x 48,7 mm
Tank kapacitás: 17 l
Hosszúság: 2040 mm
Szélesség: 715 mm
Magasság: 1125 mm
Tengelytáv: 1400 mm
Ülésmagasság: 810 mm

Műszaki adatok

Típus: Suzuki GSX-R 600
Motor: soros 4 hengeres, injektoros
Lökettéfogat: 599 köbcenti
Furat x löket: 67 mm x 42,5 mm
Tank kapacitás: 17 l
Hosszúság: 2040 mm
Szélesség: 715 mm
Magasság: 1125 mm
Tengelytáv: 1400 mm
Ülésmagasság: 810 mm

[origo]



Küldje tovább ismerősének!



Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva

[origo] legfrissebb


Földrengés volt a szlovák határnál

Bankpapírok a középpontban

Áramot is árul az osztrák Aldi

Úgy éreztem magam, mint egy prostituált

Megugrottak a piacok a remek makroadatokra


TIPP


Talmácsi Gábor


Harley Davidson


robogók


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!