Honda CBF600S
|
Motortípus: |
Vízhűtésű, négyhengeres négyütemű, soros, szabályzott katalizátor |
|
Hengerűrtartalom: |
599 cm3 |
|
Furat x löket: |
65 × 45,2 mm |
|
Kompresszióviszony: |
11,6:1 |
|
Keverékképzés: |
4 × O 34 mm-es állandó nyomású porlasztó |
|
Teljesítmény: |
57 kW (76 LE) @ 10500 1/min |
|
Forgatónyomaték: |
58 Nm @ 8000 1/min |
|
Gyújtás: |
Tranzisztoros |
|
Indítás: |
Elektromos |
|
Erőátvitel |
|
|
Sebességváltó: |
6 sebességes |
|
Szekunder hajtás: |
Lánc |
|
Váz és futómű |
|
|
Első felfüggesztés: |
O 41 mm teleszkópvilla |
|
Hátsó felfüggesztés: |
Lengővilla, központi rugóstag |
|
Első fék: |
O 296 mm dupla tárcsafék, kétdugattyús féknyereg (opcionálisan ABS) |
|
Hátsó fék: |
O 240 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg (opcionálisan ABS) |
|
Első kerék: |
17 × MT3.50 |
|
Hátsó kerék: |
17 × MT5.00 |
|
Első gumi: |
120/70ZR17 (58W) |
|
Hátsó gumi: |
160/60ZR17 (69W) |
|
Méretek és tömeg |
|
|
H x Sz x M |
2170 × 765 × 1110 mm |
|
Tengelytáv: |
1480 mm |
|
Ülésmagasság: |
785 mm |
|
Szabadmagasság: |
130 mm |
|
Saját tömeg: |
198 kg |
|
Üzemanyagtank: |
19 l |
Suzuki Bandit GSF 600S
|
Motor típusa |
4 ütemű, léghűtéses, DOHC, 4 hengeres |
|
Furat x Löket |
65,5 x 48,7 mm |
|
Hengerűrtartalom |
656 köbcentiméter |
|
Keverékképzés |
Keihin CVR 32 karburátor |
|
Erőátvitel |
6 sebességes mechanikus |
|
Váz típusa |
Dupla bölcső acél váz |
|
Tengelytáv |
1440 mm |
|
Villaszög / Utánfutás |
26 fok / 108 mm |
|
Felfüggesztés hátul |
központi rugóstag, olajcsillapítás, tekercsrugó, 7 állásban állítható |
|
Felfüggesztés elöl |
41 mm-es teleszkóp, tekercs-rugó, teljesen állítható |
|
Fékek elöl |
2 dugattyús féknyergek, 290 mm-es tárcsával |
|
Fékek hátul |
2 dugattyús 240 mm-es tárcsával |
|
Gumik elöl |
120/70 ZR17M/C 58W |
|
Gumik hátul |
160/60 ZR17M/C 69W |
|
Üzemanyagtartály |
20 liter |
|
Hosszúság |
2110 mm |
|
Szélesség |
770 mm |
|
Magasság |
1090/1235 mm |
|
Szabad magasság |
135 mm |
|
Ülés magasság |
Állítható, 770-790 mm |
|
Száraz tömeg |
201/204 kg |
[origo]
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Újra egy francia autó diktálná a divatot - DS 3 Crossback teszt (2019)
Nem véletlen, ha ismerősnek tűnik a rejtélyes kis fekete gombóc neve. A Citroën a DS jelölést először az 50-es években használta, aztán tíz éve a 3-as modellel hozta ...
Az okos használtautó-vásárlás 5 aranyszabálya
Legtöbbünk számára az autó a második legnagyobb befektetés az ingatlan után, és nem igazán engedhetjük meg magunknak, hogy elkönnyelműsködjük a választást. Százezres, ...
Űrsiklóval a VW Jetták ellen - Citroën BX 1.4 veterán teszt
A ferdehátú, hidropneumatikus rugózású BX a Citroën titkos fegyvere volt a népes német, illetve hazai gyártású konkurencia ellen. Több mint kétmillió készült belőle, jó ...
Félmillióból használható autót? Viccnek tűnik, de komoly: Suzuki Liana
Abba az élethelyzetbe kerültem, hogy az egy szem Corolla Verso nem elég a családnak. Sok pénzem nem volt, de viszonylag sürgősen autó kellett, méghozzá olyan, ami ...
Elgurult a gyógyszer a Mininél, eszelős sportautó lett a családi kombiból - Mini Clubman John Cooper Works (2019) teszt
Egyszerre vicces és félelmetes az új Clubman JCW, akárcsak Stephen King mozikban garázdálkodó gonosz bohóca. A kis kombi a ráncfelvarrás után nemcsak csinosabb lett, de ...
Bakancsot húz az ország kedvenc kompaktja - Kia XCeed bemutató
Az alsó-középkategória idei magyarországi éllovasának kínálata egy jóvágású crossoverrel egészült ki, és szó sincs arról, hogy pusztán műanyag betéteket ragasztottak ...
Ha a Trabant drága, de a Simson lassú - IWL Berlin SR59 veterán teszt
A háború utáni autóhiányban jött el a robogók aranykora Európában, amelyeket kényelmesebbnek tartottak a hagyományos motorkerékpároknál. Igazi gyöngyszem köztük a ...
Hová tűnt a milliókat érő két pluszülés? - Hyundai Santa Fe 2.2 CDRi teszt
A SUV-ok szerepe meginghatatlan az autópiacon, amire ezt a mozaikszót ráaggatják, arra máris megindulnak az érdeklődők. Európában kisebb a tülekedés az olyan ...
Talán a Mátrából is Itáliát varázsolna - Fiat 500X Sport menetpróba
Sportos hangolású csúcsmodellel bővült a Fiat 500X palettája, amit Magyarországról elsőként próbálhattunk ki. Külföldön nagy sikerre számíthat, itthon is feltűnést fog ...
A dízel nem jött be, hibridként kap új esélyt a boxermotor - Subaru Forester e-Boxer menetpróba
Az egyre szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák az olyan kis márkák életét sem hagyják változatlanul, mint a Subaru. A japán gyártó nem esett pánikba, inkább ...
Amerika ikonja, V8-gurgulázással - Ford Mustang GT Fastback (1967)
Az idén elhunyt Lee Iacocca már életében emlékművet állított magának a Mustanggal. Egy ferdehátú, V8-as, Magyarországon restaurált GT-t vittünk el néhány körre.
Tíz percig tartott a per
Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Saját útját filmezte végig egy csomag
Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya
A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.