És végezetül következzék a gála, mint a pornófilmekben, amikor minden szereplő előkerül, hogy egy utolsó erőfeszítéssel egymásba gabalyodjék: a friss és ropogós Bandit fejidomos, azaz S változatáért 1 798 000 forintot kérnek (regisztrációs adóval), ám ha valaki ABS-t is szeretne, az plusz 100 ezer forintot jelent. A Honda CBF600S alapára egy hajszállal kevesebb - 1 770 000 forint - ugyan, ám erre még rájön 125 ezer forintnyi regisztrációs adó, így mindösszesen 1 895 000 forintot kell fizetni. A blokkolásgátólval szerelt fejidomos CBF 1 920 000 forintba (plusz regisztrációs adó) kerül. Akik a Honda felé kacsingatnak, jobban teszik, ha felpörgetik a vásárlást, ugyanis a megmaradt 2004-es grafitszürke modelleket most 1 698 000 forintért haza lehet gurítani.
A választás persze piszok nehéz, ugyanis a koncepció és a kivitelezés szinte ugyanaz, egyedül a stílusbeli különbségek dönthetnek egyik vagy másik motor javára. Én személy szerint a Suzukit választanám a hihetetlenül kulturáltan járó blokkja miatt, de ha már itt tartunk, azt is bevallom, hogy a fizimiskája is jobban megfogott.