ok.hu





Építészettől tárgykultúráig minden, ami szemnek ingere!



A rovat hírei


"Tarány Tomit megviselte, hogy kiejtett minket" - a Rocktenors az X-Faktorról

Két magyar hely vezeti a világ száz legjobb bárjának listáját

"Álmodtam is a Sírhant művek szereplőivel" - Marina Salas, A bárka szereplője

Ha nem a panel nyer: kísérleti lakótelep Óbudán

"Egyszer sem jutott eszembe a 25 millió" - Ádám, az Éden Hotel stratégája
Gyorskeresés









Alakul a Sziget programja
2004. március 4., csütörtök, 10:10|Utolsó módosítás: 2004. március 4., csütörtök, 11:41

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

Az idei, augusztus 4-11-ig tartandó Sziget Fesztiválra már megérkeztek az első visszajelzések a meghívott zenekaroktól. A reklámkampány májusban kezdődik Magyarországon és több európai országban. A külföldi vendégek mindig is fontosak voltak: az elővételes hetijegyek 60 százaléka nem idehaza talál gazdára.


Külföldiek, meglepetések 1/3. oldal >>

Forrás: MTI
Ajánlat
Sziget 2003: ezer fotó, sztori, cikk
Linktár
Sziget Fesztivál 2003-linkek

Pontos adat nincs arról, hogy hány külföldi van jelen a fesztiválon, de az Oktatáskutató Intézet által végzett felmérésből kiderül, hogy a külföldi látogatók közülük legtöbben Németországból (43,7%) és Ausztriából (16,1%) érkeznek. Szép számmal fogad a Sziget vendégeket a többi környező országból (12,8%). A rendezvény nemzetköziségét kiemeli, hogy Angliától Franciaországon át Lettországig, főleg Európából (25,6%), de Brazíliából, Tajvanból és az USA-ból is jöttek fiatalok a fesztiválra (az egyéb országokból összesen 1,8%). Az elővételes hetijegyeladás 60%-a külföldön történik.

2003-ban a megkérdezettek külföldiek 43,9%-a válaszolta, hogy már korábban is járt a Szigeten. Azt, hogy a következő évben tervezik-e visszatérésüket, a válaszadók 81,3%-a jelezte. A külföldi fiatalok közül, arra a kérdésre, hogy mi az elsődleges oka annak, hogy Magyarországon vannak, a megkérdezettek többsége, 88,1%-a kifejezetten a Sziget Fesztivált jelölte meg.

Idehaza általában május elején kezdődik a reklámkampány, ezúttal is így lesz. Ezúttal külföldön is májusban kezdődik a reklámkampány. Az igazi célpontok: Németország, Ausztria, Svájc, Olaszország, Franciaország, Lengyelország, Csehország, Szlovákia. Ezekben az országokban általában rádiókban (spotok) hirdet a Sziget, de osztanak szórólapokat, és nyomtatott hirdetések is jelennek meg a nagyobb zenei lapokban.

A rendezvény szervezői arra a kérdésünkre, hogy "mi nem vált be tavaly, milyen rendezvények maradnak el idén?", büszkén válaszolták, hogy minden tervük bevált, így nagyobb változások nem lesznek. Még kevesebb port ígérnek, és eső egyáltalán nem lesz - tudtuk meg a derülátó sajtófőnöktől. Lesz meglepetés is, talán nem is egy, ám ezekről nem akartak bővebb tájékoztatást adni.


1/3 következő oldal >>

1. Külföldiek, meglepetések

2. Skandináv életjelek

3. Alakul a Sziget programja



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva



Időjárás

Hőmérséklet:
min: 5 , 10 °C
max: 12 , 17 °C

Változékony, hűvös idő
tovább



Fórum

Biagio Antonacci fan club
Tiziano Ferro Fan Club
Mark Owen
Heintje
Fáj? Cserélő topik


TIPP


jegyfoglalás


popsztárok


képeslapküldés


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!