Nyilvánvalóan a magyar tévézőnek érdekesebb a hazai média-személyiségek előadása, az új, szokatlan környezetbe helyezett úszónő, zenész, színész, mint a fiatal, ismeretlen táncos tehetség előadása. A két nagy kereskedelmi tévé este nyolcig nagyjából fej-fej mellett haladt, majd nyolctól változott a helyzet, az RTL a kereskedelmi célcsoportban alaposan elagyabugyálta riválisát az esti műsorsávban: mint a diagramon is látható, a Szombat esti láz 43,5 százalékos közönségaránnyal futott átlagosan: a Megatánc fináléja csak akkor erősödött meg, amikor a rivális adón vége lett a show-nak. A TV2 tehetségkutatója este nyolc és háromnegyed tizenegy közt csak 16,5 százalékos közönségarányt ért el, ami igen gyenge eredmény.
![Forrás: [origo]](//cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/0611/200611131.jpg)
Nézze megy nagyban!
Teljes lakosság: a Szombat esti láz átlagosan 2 millió 22 ezer magyart szórakoztatott az AGB Nielsen mérései szerint, a később kezdődő Megatánc viszont csak 851 ezer tévézőnek biztosított vizuális élményt.
Kalmár Csaba
[origo]
|