Az elmúlt három évben konzekvensen használt arculati elemek új generációját fejlesztette ki a Viasat 3, amely a 18-49 éves városias életmódot folytató közönséget célozza, elsősorban szórakoztató tematikájú program-struktúrájával (sorozatok, filmek, saját gyártású műsorok). "A hosszú távú márkaépítés eljutott abba szakaszba, amikor elkezdődhet a nézők érzelmi kötődésének elmélyítése a csatorna iránt, olyan értékek kiemelésével, melyekkel a fő célcsoporton belül, egyes nézői szegmensek külön is megszólíthatók" - ál a csatorna közleményében.
![Forrás: [origo]](//cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/0609/20060904viasat1.jpg)
"Az új arculat - a logó megtartása mellett - is élénk színekre, letisztult formákra épít, de jellegében túllép a funkcionális alkalmazáson. A koncepció lényege, hogy az egyes grafikai elemek mindig 9 fokban döntöttek, és rövid szituációkban vizualizálják az egyes márkaértékeket, úgymint: modern élet, vitalitás, barátok, család, ambíció, trend" - mondta Papp Gábor, a csatorna marketing igazgatója.
[origo]
|