ok.hu





Építészettől tárgykultúráig minden, ami szemnek ingere!



A rovat hírei


"Tarány Tomit megviselte, hogy kiejtett minket" - a Rocktenors az X-Faktorról

Két magyar hely vezeti a világ száz legjobb bárjának listáját

"Álmodtam is a Sírhant művek szereplőivel" - Marina Salas, A bárka szereplője

Ha nem a panel nyer: kísérleti lakótelep Óbudán

"Egyszer sem jutott eszembe a 25 millió" - Ádám, az Éden Hotel stratégája
Gyorskeresés









AZ RTL Klubon nézték legtöbben a vitát
2006. április 6., csütörtök, 10:44|Utolsó módosítás: 2006. április 6., csütörtök, 15:25

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

Az AGB Nielsen adatai szerint legalább 3 millió 572 ezer tévéző kísérte figyelemmel a tegnap esti politikai vitát a három legnépszerűbb hazai tévécsatornán. A valós szám ennél nyilván nagyobb, hiszen több kisebb tévécsatorna is ugyanazt a képet és hangot közvetítette.


Ajánlat
Gálvölgyi parádézott - heti nézettség

Az RTL Klubon nézték legtöbben a tegnap esti, Gyurcsány Ferenc és Orbán Viktor közti politikai vitát. A csatorna már délután erősen nyitott, hiszen a 18-49-es korcsoportban Balázs szembesítőshow-ja, a Mónika és a Híradó is bő negyven százalékos közönségaránnyal futott. A Választás 2006 című műsort az RTL Klubon az épp tévéző, fiatalabb nézők 30,9 százaléka követte. A korcsoportnál ennél valamivel gyengébb - de egymáshoz hasonló - nézettséget ért el a TV2 és az MTV. A grafikonból látható, hogy az ezt követő Barátok közt sok nézőt megtartott, így műsorsávjában legyűrte az Áll az alku-t, ám amint vége lett a Berényiék napi kalandjainak, sokan átkapcsoltak TV2-es vetélkedő végére.

A teljes lakosságnál is hasonló a helyzet. A vita alatt az RTL bizonyult legnépszerűbbnek, az összes magyar tévéző 27,4 százaléka, azaz 1 millió 317 ezer ember nézte a Gyurcsány-Orbán vitát ezen a csatornán. 23,6 százalék döntött úgy, hogy a politikai összecsapást a TV2 képernyőjén kíséri figyelemmel, 23,4 százalék pedig úgy vélte, hogy az MTV a legmegfelelőbb erre.

A teljes, felnőtt lakosságból (körülbelül 7,8 millió fő) 514 ezeren nézték Az Este Extra című előzetes műsort, majd a vita után bő egymillió néző maradt még az m1-en, hogy meghallgassa a szakértők értékelését. Az m2-t a vita alatt a tévéző lakosság 0,9 százaléka válaszotta, ez az arányszám 1,4 százaléra nőtt, az elemző műsor miatt.

Közel négymillió

Összesen négymillióan nézték a különböző televíziós csatornákon a miniszterelnök-jelöltek szerda esti vitáját az AGB Nielsen Médiakutató felmérése szerint. Hárommillió 946 ezer 987 nézőt mértek a teljes népesség, azaz a négy évesnél idősebbek, és hárommillió 672 ezer 685 főt a felnőtt lakosság, azaz a tizennyolc éves és idősebb korosztály körében. Az élő közvetítés idején felvett műszeres közönségmérési adatok 840 háztartásra terjednek ki, a teljes népesség körében ez 1.942 személyt, a felnőtt lakosság körében 1.634 személyt jelent. Az AGB Nielsen több éve folyamatosan végez ilyen módszerrel felmérést.

Az adatok szerint a felnőtt nézők átlagosan 63 percig nézték a vitát, ez az adat a teljes lakosság körében 61 perc volt. Az összesítés kilenc televíziós csatorna szerda este 19 óra és 20 óra 22 perc közötti, azaz a tényleges vita időtartama alatt mért adatai alapján készült.

[origo]



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva



Időjárás

Hőmérséklet:
min: 5 , 10 °C
max: 12 , 17 °C

Változékony, hűvös idő
tovább



Fórum

TV-csatorna/műhold TOP-lista..
Miért fontos a hírolvasók/bemondók személye?
Csillagkapu-Stargate
BEUGRÓ.
Fáj? Cserélő topik


TIPP


jegyfoglalás


popsztárok


képeslapküldés


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!