"Friderikusz Sándor interjújában megjelentekkel ellentétben, a megújult ATV legnézettebb műsora nem a Sajtóklub, hanem a Névshowr. A kéthetente, vasárnap esténként látható szórakoztató showműsor nézettsége többszöröse az ATV más programjainak. A műsor első, januári adása óta folyamatosan növeli nézettségét, a legutóbbi, március 12-én képernyőre került adásra 1 millió 60 ezren kapcsoltak" - sietett leszögezni Hajdú Péter.
Az AGB Nielsen adatai szerint a teljes lakosság körében a műsor közönségaránya közel 10 százalékos volt (AMR% 5,3, SHR% 9,4, RCH% 11,3). A kábeltévével rendelkező háztartásokra vetített eredmények még kedvezőbben alakultak. A teljes kábeltévés lakosság körében a közönségarány majdnem elérte a 15 százalékot.
Szabó-Stein Imre, az ATV korábbi vezérigazgató-helyettese is reagált Friderikusz Sándornak a hvg.hu-n megjelent interjújára: cáfolja, hogy az ATV vezetősége elégedetlen lett volna munkájával, szerinte távozását Friderikusz erőszakolta ki.
[origo]
|