ok.hu





Építészettől tárgykultúráig minden, ami szemnek ingere!



A rovat hírei


"Tarány Tomit megviselte, hogy kiejtett minket" - a Rocktenors az X-Faktorról

Két magyar hely vezeti a világ száz legjobb bárjának listáját

"Álmodtam is a Sírhant művek szereplőivel" - Marina Salas, A bárka szereplője

Ha nem a panel nyer: kísérleti lakótelep Óbudán

"Egyszer sem jutott eszembe a 25 millió" - Ádám, az Éden Hotel stratégája
Gyorskeresés









1,2 milliárdot hozott a Megasztár
2005. május 25., szerda, 8:49|Utolsó módosítás: 2005. május 25., szerda, 10:30

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

Közzétette első negyedévi tőzsdei gyorsjelentését a TV2 kereskedelmi televíziót működtető MTM-SBS Rt. tulajdonosa, az SBS Broadcasting. A társaság nem auditált, amerikai számviteli szabályok szerinti nettó árbevétele az előző év azonos időszakához képest 24 százalékkal, 175 millió euróra nőtt. Ezen belül a TV2 csoport első negyedévi nettó árbevétele 22 százalékkal növekedett 2004-hez képest, és meghaladta a 4,96 milliárd forintot.


Forrás: [origo]
Nem csak vitték a pénzt, hoztak is valamicskét a konyhára
Ajánlat
Megasztár-dosszié
Minden egyben: fotók, cikkek, kritikák, csetek, interjúk
Képgaléria
Caramel lett a Megasztár győztese

Megasztárok a finálé előtt

A Megasztárok - a kezdet

Linktár
Megasztár-linkek

A SBS Broadcasting bevételeinek több mint 11 százalékát a magyar TV2 csoport adja, amely magába foglalja a TV2 kereskedelmi televíziót, a produkciós Interaktív Kft.-t és közvetve a telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtó Telefor Kft.-t. A magyar csoport amerikai számviteli szabályok szerinti, nem auditált nettó árbevétele 4,96 milliárd forint volt az első negyedévben, ami az előző év azonos időszakához képest 22 százalékos növekedésnek felel meg.

Kereszty Gábor vezérigazgató elmondta, hogy a csoport az első negyedévben annak ellenére növelni tudta bevételeit, hogy ebben az időszakban is folytatódott a FMCG szektor hirdetési kedvének tavaly ősz óta tapasztalható visszaesése. Ebben döntő szerepet játszott, hogy a TV2 megszilárdította nézettségét a hirdetők számára legfontosabb 18-49 éves korosztály körében.

Noha folyamatosan erősödik a verseny a nézők kegyeiért, több tematikus csatorna is indult az elmúlt időszakban, a nézők most még enyhe elvándorlásának elébe mentek azzal, hogy létrehozták a tematikus és kábelcsatornákat magában foglaló értékesítési portfóliójukat (Írisz, Spektrum, Club), amelyet a jövőben tovább kívánnak bővíteni. Így a hirdetőik számára biztosítják, hogy ugyanazt a nézőközönséget továbbra is elérjék. Ugyanakkor a TV2 stabilan őrzi a helyét a nézettségi versenyben, elsősorban az olyan műsoroknak köszönhetően, mint amilyen a Megasztár második szériája volt. A Megasztár vetélkedő második szériája összességében 1,2 milliárd forint bevételt hozott a csatornának, ám ennek csak 67 százaléka származott a szpotbevételekből, a többit már az alternatív üzletágak tették ki.

Várdy Zoltán kereskedelmi igazgató hozzátette, hogy a csoport árbevételének meghatározó hányada továbbra is a TV2 reklámszpotbevételeiből származik, azonban egyre nagyobb arány képviselnek a szponzorációból és a new médiás megoldásokból származó bevételek is.

Forrás: TV2



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva



Időjárás

Hőmérséklet:
min: 5 , 10 °C
max: 12 , 17 °C

Változékony, hűvös idő
tovább



Fórum

TV-csatorna/műhold TOP-lista..
Miért fontos a hírolvasók/bemondók személye?
Csillagkapu-Stargate
BEUGRÓ.
Fáj? Cserélő topik


TIPP


jegyfoglalás


popsztárok


képeslapküldés


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!