ok.hu





Építészettől tárgykultúráig minden, ami szemnek ingere!



A rovat hírei


"Tarány Tomit megviselte, hogy kiejtett minket" - a Rocktenors az X-Faktorról

Két magyar hely vezeti a világ száz legjobb bárjának listáját

"Álmodtam is a Sírhant művek szereplőivel" - Marina Salas, A bárka szereplője

Ha nem a panel nyer: kísérleti lakótelep Óbudán

"Egyszer sem jutott eszembe a 25 millió" - Ádám, az Éden Hotel stratégája
Gyorskeresés









Megszorították a Jóban-rosszbant
2005. január 24., hétfő, 16:43|Utolsó módosítás: 2005. január 24., hétfő, 18:13

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

Felemás eredményt ért el a TV2 új szappanoperájának debütáló adása a nézettségi versenyben. A fiatalok többsége a vasárnap esti sorozatpremiert választotta, de összességében az MTV-n adott esztrádműsor népszerűbb volt, mint a kórházi történet első része.


Forrás: [origo]
A sorozatbeli klinika társtulajdonosát, Pongrácz Rékát alakító Létay Dóra
Ajánlat
A Jóban-rosszban oldala
A Névshowr honlapja
Képgaléria
Jóban-rosszban


A máskor elhagyhatatlan reklámblokkot is feláldozta január 23-án, vasárnap este a TV2 a Jóban-rosszban című napi sorozatának sikeréért, ami, az új műsort megelőző többhetes kampánnyal együtt, főleg a fiatalok körében hozott eredményt.

 

A rendszeresen magas nézettségű Napló után közvetlenül elkezdett szappanopera összközönsége 1 millió 672 ezer volt, félmillióval nagyobb, mint a szintén pár perccel nyolc előtt kezdett RTL klubos filmé, Az utolsó akcióhős-é. Schwarzenegger több mint tíz évvel ezelőtt forgatott filmjénél komolyabb ellenfél volt a Jóban-rosszban számára az MTV aznap esti műsora, a Névshowr. A Hajdú Péter és Dömsödi Gábor vezette esztrádműsorban mások mellett Kern András, Dévényi Tibor és Klausmann Viktor voltak a meghívott vendégek, akik 1 millió 890 ezer nézőt vonzottak, így az este nyolc utáni műsorsáv győztese az MTV lett.

 

Másképp alakult a versengés a reklámok fő célközönsége, a 18-49 év közötti csoport választásait tekintve. Az ötven év alatti felnőtt nézők nagy többsége kíváncsi volt, milyen új szappanoperával áll elő a TV2, amelynek a Big Brother óta a Jóban-rosszban a legnagyobb műsorvállalkozása. A fiatalok közül 873 ezren követték az elképzelt luxusklinikán játszódó sorozat első történetét, míg az RTL Klub filmjére 689 ezren, a Névshowr-ra pedig csak 550 ezer néző volt kíváncsi a kereskedelmi tévék számára különösen fontos rétegből.

[origo]



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva



Időjárás

Hőmérséklet:
min: 5 , 10 °C
max: 12 , 17 °C

Változékony, hűvös idő
tovább



Fórum

TV-csatorna/műhold TOP-lista..
Miért fontos a hírolvasók/bemondók személye?
Csillagkapu-Stargate
BEUGRÓ.
Fáj? Cserélő topik


TIPP


jegyfoglalás


popsztárok


képeslapküldés


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!