ok.hu





Építészettől tárgykultúráig minden, ami szemnek ingere!



A rovat hírei


"Tarány Tomit megviselte, hogy kiejtett minket" - a Rocktenors az X-Faktorról

Két magyar hely vezeti a világ száz legjobb bárjának listáját

"Álmodtam is a Sírhant művek szereplőivel" - Marina Salas, A bárka szereplője

Ha nem a panel nyer: kísérleti lakótelep Óbudán

"Egyszer sem jutott eszembe a 25 millió" - Ádám, az Éden Hotel stratégája
Gyorskeresés









Fiatal nőkkel hódított Árpa Attila
2004. október 6., szerda, 9:20|Utolsó módosítás: 2004. október 6., szerda, 13:17

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

A nézettségi verseny állását továbbra sem tudta megfordítani a TV2, de új műsora, a Csaó, Darwin nagy sikert aratott szombat este. A produkciót kreatív tanácsadóként segítő Árpa Attila korábbi munkaadója, az RTL Klub hétvégi gyengébb eredménye ellenére továbbra is piacvezető, amit elsősorban hétköznapokon sugárzott sorozatainak köszönhet.


A teljes lakosság körében legnépszerűbb műsorok - 40. hét 1/5. oldal >>

Fotó: Gyárfás Dóra
Árpa Attila
Ajánlat
A Csaó Darwin oldala

Nagy győzelmet aratott október 2-án a TV2 olasz licenc alapján gyártott új műsora, a Bochkor Gábor vezett Csaó, Darwin, amelyben több tucat fiatal nő versenyzett egymással szórakoztatónak szánt feladatok megoldásában. A hajszínük szerint csapatokba szervezett szőke és barna játékosok küzdelmére a teljes lakosságból 1 millió 660 ezren voltak kíváncsiak, ami rendkívül magas szám a konkurens műsorok eredményéhez képest.

A Csaó, Darwin-nal párhuzamosan az RTL Klubon Robin Williams főszereplésével vetített  amerikai film, a Jumanji csak 1 millió 058 ezer embert vonzott. A kereskedelmi adók esti főműsoraival nagyjából egy időben kezdett, de egy órával korábban véget ért Szeszélyes évszakok-at 1 millió 131 ezren nézték, az MTV következő szombat esti műsorát, a kilenctől sugárzott  A remény rabjai című amerikai mozit azonban már csak 706 ezren választották.

A kreatív tanácsadóként dolgozó Árpa Attila közreműködésével készített Csaó, Darwin mellett Szulák Andrea Activity című show-ja is aratott. A TV2- s vetélkedőt 1 millió 389 ezren, a közvetlenül előtte adott Magellán című magazinműsort pedig 1 millió 303 ezren követték, míg a velük párhuzamosan vetített RTL klubos túlélőshow-t, a Survivor csak 1 millió 031 ezer embert kötött le.

A kereskedelmi csatornák fő célcsoportja, az ötven év alatti felnőttek körében is hsonlóan alakult a szombat esti verseny, amelyben az RTL Klub csak a főműsoridő végén, tíz óra után tudta átvenni a vezetést, a Heti hetes sugárzása idején (1 millió 161 ezer).

Kiegyensúlyozottabb volt a küzdelem vasárnap este. A teljes lakosságot tekintve ekkor a TV2-s Napló vonzotta a legtöbb nézőt (1 millió 956 ezer), a magazinnal egy időben sugárzott RTL klubos Szeress most félmillióval kevesebb embert érdekelt, és a fiatalabbak körében sem volt népszerűbb. Este nyolc után azonban javított az RTL Klub, a reaklámozók szempontából fontos 18-49 év közötti korosztályt figyelembe véve abszolút első lett a Mi kell a nőnek című amerikai film, és az idősebbek körében is csak az MTV-s Névshowr vonzott nála több nézőt.

A hétvégével ellentétben hétköznapkon egyértelműen az RTL Klub műsorai voltak a legnépszerűbbek, a csatorna régóta sikeres sorozatainak (Barátok közt, Miliomos-vetélkedő, Balázs, Mónika) legutóbb sem akadt komoly ellenfele.

No A műsor címe Csatorna Dátum Nézettség(AMR) Közönségarány(SHR%)
1. Barátok közt RTL Klub 09.29. szerda 2 153 366 43,1
2. Legyen ön is  milliomos! RTL Klub 09.27. hétfő 2 071 935 42,2
3. Legyen ön is  milliomos! RTL Klub

09.30. csütörtök

2 064 740 42,5
4. Legyen ön is  milliomos! RTL Klub

09.28. kedd

2 045 994 43,3
5. Legyen ön is  milliomos! RTL Klub

09.29. szerda

2 032 414 43
6. Barátok közt RTL Klub

09.30. csütörtök

2 027 963 40,3
7. Legyen ön is  milliomos! RTL Klub

10.01. péntek

2 008 394 43,8
8. Napló TV2

10.03. vasárnap

1 956 781 39,7
9. Barátok közt RTL Klub

09.28. kedd

1 875 998 36,7
10. Barátok közt RTL Klub 09.27. hétfő 1 849 661 36,1
11.  Barátok közt RTL Klub

10.01. péntek

1 729 566 35,2
12.  Fókusz RTL Klub

09.30. csütörtök

 1 721 549 39,9
13. Névshowr MTV

10.03. vasárnap

1 675 919 31,2
14. Csaó Darwin! TV2

10.02. szombat

1 660 035 35,7
15.  Fókusz RTL Klub

09.29. szerda

1 646 367 40,5
16.  Fókusz RTL Klub

09.28. kedd

1 598 601 38,4
17.  Híradó RTL Klub

09.30. csütörtök

 1 569 888 41,3
18.  Áll az alku  TV2

10.01. péntek

1 555 813 32,8
19. Mi kell a nőnek? (am. vígjáték) RTL Klub

10.03. vasárnap

1 537 718 30,4
20.  Fókusz RTL Klub

09.27. hétfő

1 530 192 34,9



1/5 következő oldal >>

1. A teljes lakosság körében legnépszerűbb műsorok - 40. hét

2. A teljes lakosság nézettségi adatai - 40. hét

3. A 18-49 év közötti nézők körében legnépszerűbb műsorok - 40. hét

4. A 18-49 év közötti korcsoport nézettségi adatai - 40. hét

5. Magyarázatok



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva



Időjárás

Hőmérséklet:
min: 5 , 10 °C
max: 12 , 17 °C

Változékony, hűvös idő
tovább



Fórum

TV-csatorna/műhold TOP-lista..
Miért fontos a hírolvasók/bemondók személye?
Csillagkapu-Stargate
BEUGRÓ.
Fáj? Cserélő topik


TIPP


jegyfoglalás


popsztárok


képeslapküldés


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!