Nagy győzelmet aratott október 2-án a TV2 olasz licenc alapján gyártott új műsora, a Bochkor Gábor vezett Csaó, Darwin, amelyben több tucat fiatal nő versenyzett egymással szórakoztatónak szánt feladatok megoldásában. A hajszínük szerint csapatokba szervezett szőke és barna játékosok küzdelmére a teljes lakosságból 1 millió 660 ezren voltak kíváncsiak, ami rendkívül magas szám a konkurens műsorok eredményéhez képest.
A Csaó, Darwin-nal párhuzamosan az RTL Klubon Robin Williams főszereplésével vetített amerikai film, a Jumanji csak 1 millió 058 ezer embert vonzott. A kereskedelmi adók esti főműsoraival nagyjából egy időben kezdett, de egy órával korábban véget ért Szeszélyes évszakok-at 1 millió 131 ezren nézték, az MTV következő szombat esti műsorát, a kilenctől sugárzott A remény rabjai című amerikai mozit azonban már csak 706 ezren választották.
A kreatív tanácsadóként dolgozó Árpa Attila közreműködésével készített Csaó, Darwin mellett Szulák Andrea Activity című show-ja is aratott. A TV2- s vetélkedőt 1 millió 389 ezren, a közvetlenül előtte adott Magellán című magazinműsort pedig 1 millió 303 ezren követték, míg a velük párhuzamosan vetített RTL klubos túlélőshow-t, a Survivor csak 1 millió 031 ezer embert kötött le.
A kereskedelmi csatornák fő célcsoportja, az ötven év alatti felnőttek körében is hsonlóan alakult a szombat esti verseny, amelyben az RTL Klub csak a főműsoridő végén, tíz óra után tudta átvenni a vezetést, a Heti hetes sugárzása idején (1 millió 161 ezer).
Kiegyensúlyozottabb volt a küzdelem vasárnap este. A teljes lakosságot tekintve ekkor a TV2-s Napló vonzotta a legtöbb nézőt (1 millió 956 ezer), a magazinnal egy időben sugárzott RTL klubos Szeress most félmillióval kevesebb embert érdekelt, és a fiatalabbak körében sem volt népszerűbb. Este nyolc után azonban javított az RTL Klub, a reaklámozók szempontából fontos 18-49 év közötti korosztályt figyelembe véve abszolút első lett a Mi kell a nőnek című amerikai film, és az idősebbek körében is csak az MTV-s Névshowr vonzott nála több nézőt.
A hétvégével ellentétben hétköznapkon egyértelműen az RTL Klub műsorai voltak a legnépszerűbbek, a csatorna régóta sikeres sorozatainak (Barátok közt, Miliomos-vetélkedő, Balázs, Mónika) legutóbb sem akadt komoly ellenfele.
|
No |
A műsor címe |
Csatorna |
Dátum |
Nézettség(AMR) |
Közönségarány(SHR%) |
 |
1. |
Barátok közt |
RTL Klub |
09.29. szerda |
2 153 366 |
43,1 |
 |
2. |
Legyen ön is milliomos! |
RTL Klub |
09.27. hétfő |
2 071 935 |
42,2 |
 |
3. |
Legyen ön is milliomos! |
RTL Klub |
09.30. csütörtök
|
2 064 740 |
42,5 |
 |
4. |
Legyen ön is milliomos! |
RTL Klub |
09.28. kedd
|
2 045 994 |
43,3 |
 |
5. |
Legyen ön is milliomos! |
RTL Klub |
09.29. szerda
|
2 032 414 |
43 |
 |
6. |
Barátok közt |
RTL Klub |
09.30. csütörtök
|
2 027 963 |
40,3 |
 |
7. |
Legyen ön is milliomos! |
RTL Klub |
10.01. péntek
|
2 008 394 |
43,8 |
 |
8. |
Napló |
TV2 |
10.03. vasárnap
|
1 956 781 |
39,7 |
 |
9. |
Barátok közt |
RTL Klub |
09.28. kedd
|
1 875 998 |
36,7 |
 |
10. |
Barátok közt |
RTL Klub |
09.27. hétfő |
1 849 661 |
36,1 |
 |
11. |
Barátok közt |
RTL Klub |
10.01. péntek
|
1 729 566 |
35,2 |
 |
12. |
Fókusz |
RTL Klub |
09.30. csütörtök
|
1 721 549 |
39,9 |
 |
13. |
Névshowr |
MTV |
10.03. vasárnap
|
1 675 919 |
31,2 |
 |
14. |
Csaó Darwin! |
TV2 |
10.02. szombat
|
1 660 035 |
35,7 |
 |
15. |
Fókusz |
RTL Klub |
09.29. szerda
|
1 646 367 |
40,5 |
 |
16. |
Fókusz |
RTL Klub |
09.28. kedd
|
1 598 601 |
38,4 |
 |
17. |
Híradó |
RTL Klub |
09.30. csütörtök
|
1 569 888 |
41,3 |
 |
18. |
Áll az alku |
TV2 |
10.01. péntek
|
1 555 813 |
32,8 |
 |
19. |
Mi kell a nőnek? (am. vígjáték) |
RTL Klub |
10.03. vasárnap
|
1 537 718 |
30,4 |
 |
20. |
Fókusz |
RTL Klub |
09.27. hétfő
|
1 530 192 |
34,9 |
|