Feleannyian voltak kíváncsiak az Ozzy Osbourne családjának életéről szóló műsor új szezonjának premierjére, mint az előző széria kezdetére. A valóságshow június 10-én indult harmadik sorozatának bemutatkozó adását 3 millió 400 ezren nézték, míg a The Osbournes korábbi szezonindítóját 6 millió 600 ezren.
A visszaesés minden korosztály tekintetében jelentős, de az MTV zenecsatorna fő célcsoportjának számító 12-34 év közötti fiatalok közül - más adásokhoz képest -Ozzy show-ja még mindig sok nézőt csábít.
A reklámozók szempontjából egyelőre jónak számító eredmény azonban tovább olvadhat. A Black Sabbath énekesének főszereplésével készült show nézettsége ugyanis folyamatosan csökken az előző sorozat kezdete óta. Ozzy annak ellenére veszít népszerűségéből, hogy a média rendszeresen és bőségesen foglakozik a brit metálsztárral és családjával.
[origo]
|