ok.hu





Építészettől tárgykultúráig minden, ami szemnek ingere!



A rovat hírei


"Tarány Tomit megviselte, hogy kiejtett minket" - a Rocktenors az X-Faktorról

Két magyar hely vezeti a világ száz legjobb bárjának listáját

"Álmodtam is a Sírhant művek szereplőivel" - Marina Salas, A bárka szereplője

Ha nem a panel nyer: kísérleti lakótelep Óbudán

"Egyszer sem jutott eszembe a 25 millió" - Ádám, az Éden Hotel stratégája
Gyorskeresés









A földi sugárzású országos televíziók 16. heti nézettségi adatai
2003. április 23., szerda, 15:08|Utolsó módosítás: 2003. április 25., péntek, 12:06

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

Az AGB Hungary április 14-20. között mért adatai alapján továbbra is az RTL Klub a legnépszerűbb magyar televízió. A kereskedelmi adó előnye főműsoridőben és a fiatalabb korosztály körében a legnagyobb. A hét legnézettebb műsora hosszú ideje az RTL Klubon sugárzott Barátok közt, amely a Való Világgal közösen uralja a mezőnyt; a tv2 és az MTV műsorai pedig a heti listán messze lemaradva következnek a legnézettebb magyar adó programjai után. A közszolgálati adó egyik húzóprogramjának szánt, elmarasztaló kritikákkal fogadott új Friderikusz-műsor az MTV-n másfélszeresére növelte műsorsávjának közönségarányát. Az újabb, április 21-i adatok szerint a tv2 új produkciója, a Dalnokok Ligája húvéthétfőn a nézettségi versenyben második helyen végzett az RTL Klubon sugárzott Zorro álarca című film mögött.


A teljes lakosság nézettségi adatai - 16. hét 1/5. oldal >>

Az országos televíziók nézettségi versenyében tovább nőtt az RTL Klub előnye. A teljes lakosság, egész nap kategóriában a két kereskedelmi adó között előző héten mért minimális különbséggel szemben az RTL Klub a 16. héten közel öt százalékponttal vezet a tv2 előtt. A hirdetések szempontjából is fontos főműsoridőben pedig a két konkurens között a korábbi kilenc helyett majdnem tizenöt százalékpont az eltérés.

Az RTL Klub több műsora, köztük a Való Világ nézettsége jelentősen növekedett, a tv2 valóságshow-ja, a Big Brother eredménye azonban tovább csökkent. A verseny állásán a tv2 tavaszi műsorai sem tudtak fordítani, rendre alulmaradtak a konkurens csatorna műsoraival szemben. Az MTV közönségaránya egész napot és a főműsoridőt tekintve is csökkent, kettő, illetve három százalékponttal. A közszolgálati tévé egyik húzóműsorának szánt Friderikusz - A szólás szabadsága egyelőre nem hozza a várt eredményt, alig másfélszeresére tudta növeni műsorsávjának MTV-s közönségarányát.

Forrás: ORIGO

Forrás: ORIGO

 

 

 

 

 

 

 

(Forrás: AGB Hungary, RTL Klub-kutatás)


1/5 következő oldal >>

1. A teljes lakosság nézettségi adatai - 16. hét

2. A 18-49 év közötti korcsoport nézettségi adatai - 16. hét

3. A teljes lakosság körében legnépszerűbb műsorok - 16. hét

4. A 18-49 év közötti nézők körében legnépszerűbb műsorok - 16. hét

5. Magyarázatok



Küldje tovább ismerősének!

Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva



Időjárás

Hőmérséklet:
min: 5 , 10 °C
max: 12 , 17 °C

Változékony, hűvös idő
tovább



Fórum

TV-csatorna/műhold TOP-lista..
Miért fontos a hírolvasók/bemondók személye?
Csillagkapu-Stargate
BEUGRÓ.
Fáj? Cserélő topik


TIPP


jegyfoglalás


popsztárok


képeslapküldés


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!