Kill Bill

október 15.

MOM Park mozi





filmes magazinok


filmművészet


színészek


filmforgalmazás


mozik


filmrendezők


anime

Dupla premier Clooney filmjének
2003. április 16., szerda, 11:53|Utolsó módosítás: 2003. április 18., péntek, 14:25


A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

Augusztusban másodszorra is műsorra tűzik az Egy veszedelmes elme vallomásai című filmet az amerikai mozik. A cél még több néző és még több bevétel.


George Clooney Sam Rockwellt és Drew Barrymore-t instruálja

A Miramax filmstúdió kisebb filmekkel kezdte pályafutását - Síró játék, Cinema Paradiso. 1993-ban együttműködési szerződést kötött a Disney-vel, ma már olyan nagy költségvetésű, sztárokat felvonultató filmeket is gyárt, mint pl. a New York bandái, Cold Mountain. A Miramax tehát nem nevezhető kizárólag művészfilmeket forgalmazó stúdiónak, hiszen az utóbbi időben kiadta a Chicago-t és a Csokoládé-t is, de a vezetők szerint a küldetés ma is ugyanaz. A stúdió vezetői állítják, az igazi kockázat azokban a filmekben rejlik, amelyek 15 és 30 millió dollár közötti költségvetésből készültek, és nem vonultatnak fel nagy sztárokat. Ezeket nem csak a közönségnek, de a nemzetközi forgalmazóknak és a televízióknak is nehéz eladni. A legtöbb kritikus ebbe a kategóriába sorolja az Egy veszedelmes elme vallomásai című filmet, amelyet ezen a nyáron újra a piacra dob a stúdió, miután a decemberi bemutató nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. George Clooney filmje, amelynek főszereplője Sam Rockwell 16 millió dollárnál is kevesebb bevételt hozott. A megoldás: sokkal izgalmasabb, érdekfeszítőbb kampány, amely azokat célozza meg, akik az Oscar előtti nagy versengésben más filmeket néztek meg. Az augusztusi újrakiadást legalább ezer amerikai vetítés követi. Ám akkoriban jelenik meg Ben Affleck és Jennifer Lopez főszereplésével a Gigli is, és az Amerikai pite harmadik része, az Amerikai esküvő - mindkettő komoly konkurenciát jelenthet az újrakiadott Egy veszedelmes elme vallomásai-nak, amelyet az elmúlt hónapokban Nagy Britanniában is bemutattak, de ott sem hozott nagy sikert.


Ajánlat


Nézze meg a filmet az [origo] filmklubban!

A film hivatalos honlapja


A Miramax stúdió 2002-ben másodszorra is kiadta a Kémkölykök című filmjét, amely 12 millió plusszt jelentett, 1997-ben a Sikoly bevétele 87 millió dollárról 103 millióra, 1994 Az oroszlánkirály-é pedig 267 millió dollárról 312 millió dollárra emelkedett a másodszorra is megrendezett bemutató miatt. A Wonder Boys - Pokoli hétvége - amelynek rendezője Curtis Hanson, főszereplője Michael Douglas - 18.7 millió dolláros bevételt könyvelhetett el tavaly februárban. Az alacsony bevétel oka a kritikusok szerint a nem megfelelő reklámkampány volt. Michael Douglas sem volt elégedett az eredménnyel, az ő ösztönzésére mozdult meg újra a Paramount stúdió. A költséges Oscar kampány mellett újra reklámozták a Wonder boys-t is, azonban a film a második bemutatóval sem ért el kiemelkedő nézőszámot.

[origo]


Küldje tovább ismerősének!


Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum

Az [origo] kiadója az Axelero Rt. © Minden jog fenntartva Adatvédelem


Válaszolj egy kérdésre és nyerj meghívást a zártkörű vetítésre!



Képek a vetítésről













Írj filmkritikát kedvelt vagy utált filmjeidről! A legjobban vagy legrosszabbul sikerült műveket itt közöljük.

Szeretni való bénák
dr. Igó egy bájos olasz nyelvtanfolyamra ült be.

Interpretáció
dr. Igó álkritikája egy álfilmről.

Ölni rossz
dr. Igó, puska, sültkrumpli