Az ember gyermeke elszalasztja a lehetőséget, hogy az ezredelő Szárnyas fejvadásza legyen, de az év legszebben kivitelezett filmje címet simán viszi, Clive Owenből pedig hihető hétköznapi szuperhőst csinál.
Folytatás
A tégla jó film. Ősöreg, de izgalmas koncepcióval játszik: megmutatja a jót, megmutatja a rosszat, aztán összekever mindent. Remake, hiszen a hongkongi Szigorúan piszkos ügyeket emeli át Bostonba, mégis önálló, teljes jogú Scorsese-mozi: megáll ez a saját lábán, felesleges is minden kockáját az elődhöz hasonlítani.
Folytatás
Egy hosszú hétvége erejéig kiugrottunk a londoni filmfesztiválra, és elcsíptük Lars von Trier legújabb filmjét, ami meglepő módon vígjáték, a Szörnyek keringője rendezőjének friss alkotását és a zseniális Roger Michell életigenlő, szellemes munkáját.
Folytatás
Néha jól esik egy kis bugyutaság - ha jól van tálalva. Ha elkap a ritmus, visz a lendület, kopog a tűsarkú, suhognak a szoknyák, és Prada-táskák landolnak az íróasztalon finom kéz által odavágva. Az ördög Pradát visel még akkor is kaland, ha olykor ostoba.
Folytatás
A Volver című film szerint a nők mozgatják a világot. Gondoskodnak és gyilkolnak, cirógatnak és szellentenek, mikor minek van ideje, de úgy tűnik, hogy nélkülük barlangban lakna az emberiség. Almodóvar ezzel a filmmel kitoporzékolta, hogy bármelyik nő simán felvigye a padlásra.
Folytatás
A United 93 című film történelmi emlékmű. Azért készült, mert öt évvel ezelőtt támadás érte Amerikát. Nagyon ízléses feldolgozás, szép kegyeleti műalkotás, ideológiától és közhelyektől mentes darab. Játékfilm formájú, de valójában dokumentumfilm-pótlék.
Folytatás
A Karib-tenger kalózai 2 jó kis folytatás, jobb mint az első rész. Jobban néznek ki benne az elátkozott kísértet-kalózok, ötletesebbek a kardozások, nagyobb a látvány. Egy nagy videóklip az egész, vagy éppen egy számítógépes játék pazar intrója lehetne. Látványos szórakoztatás, fölösleges történet és hősök nélkül.
Folytatás
Sofia Coppola harmadik filmjének cannes-i bemutatóját nagy izgalommal vártuk, és szerencsére nem kellett csalódnunk. Az Antonia Fraser Marie Antoinette-életrajzán alapuló film pont olyan könnyű, pasztellszínű és finom, mint egy dús fagylaltkehely.
Folytatás