[origo] címlap

hírek

levelezés

internet előfizetés

vásárlás

Keresés




Képdepó


Intermot Kölnben

Fórum


Mindenütt jó, de legjobb motorozni!

Újraindul a Pannónia!!

Elektromos robogók, biciklik, rollerek, stb...

Gyorskereső





Motor > A motorom és én


Új motorok







Használt motorok







Hírlevél

E-mail:




Suzuki SV-ből sosem elég
2005. november 9., szerda, 16:40|Utolsó módosítás: 2005. november 10., csütörtök, 9:25
A cikk betűmérete: kisebb nagyobb


A motorról, tartósság, műszaki adatok << 2/2 oldal

Forrás: Frpeter
Nagyobb kép
Ajánlat
Belépő a nagyok közé - Suzuki SV 650S
Ajánlat
Egy nagyon jó magyar- nyelvű SV-oldal

Ami a technikát illeti, alapvetően ez egy jól összerakott motor, annak ellenére, hogy a típus 1998-tól van a Suzuki listáján. Amit talán hátrányként el lehetne mondani az a futómű. Sajnos azt célszerű lecserélni progresszív rugóra, vagy legalább sűrűbb olajat beletenni. A fékről is rosszakat lehet hallani, de szerintem ilyen motorra ez bőven elég. Nekem nincs különösebb problémám vele. A világítás bőven jó, éjszaka is lehet látni vele, feltéve, hogy nem karcos a bukónk. A motor hátulját illetően van egy-két kívánnivaló, ugyanis a sárvédőt máig nem nagyon sikerült eltalálni. De ennek legalább megvan az az előnye, hogy olyanra cseréljük le, amilyet mi szeretnénk. Amúgy a motor farokrésze elég dizájnos, szóval egy új sárvédővel igen széppé lehet varázsolni. A műszerfalat is igen szépen eltalálták, persze ízlések és pofonok. Főszerepben a fordulatszámmérő, alatta pedig egy nagy digitális kijelző az aktuális sebességgel és még pár információval.

Tartósság

Forrás: FrpeterAz én gépem most lesz 2 éves, és több mint 30 000km van benne. Eddig problémamentes volt. Remélem hogy 3-4 év múlva is elmondhatom majd ugyanezt. Megbízható, barátságos, szép, de ugyanakkor agresszív is lehet ha kell. Ajánlom mindenkinek, aki szeretne egy sport és egy túragépet is egyszerre, aki szeret kanyarogni, de az SVclub kupa is bizonyítja, hogy pályán is megállja a helyét.

Műszaki adatok:

Forrás: FrpeterMotor típusa: 645 ccm-es, vízhutéses, 90 fokos, 4 ütemu V-motor
Szelepek: DOHC, 4 szelep hengerenként
Üzemanyag rendszer: injektoros
Teljesítmény: 74LE/9000rpm
Nyomaték: 64Nm/7200rpm
Felfüggesztés elöl: 41mm-es teleszkópos villa 130mm-es rugóúttal
Felfüggesztés hátul: lengokaros, progresszív, 7 lépcsoben állítható rugó-elofeszítés, 125mm rugóúttal
Gumi elöl: 120/60-17 x 3,5
Gumi hátul: 160/60-17 x 4,5
Fékek elöl: 2 db 2 dugattyús 290mm-es tárcsa
Fék hátul: 1 dugattyús 220mm-es tárcsa
Teljes hossz: 2085mm
Teljes szélesség: 730mm
Teljes magasság: 1170mm
Ülésmagasság: 800mm
Tengelytáv: 1430mm
Hasmagasság: 155mm
Tank kapacitása: 17l
Száraz tömeg: 169kg
Végsebesség: 210km/h
Gyári gyorsulási adat: 3,5s (0-100km/h)
Fogyasztás autópálya: 6-8l/100km
Fogyaztás város: 5-6l/100km
Fogyasztás átlag: 5l/100km
Fogyasztás túra: 4-5l/100km

Frpeter


<< előző oldal 2/2

1. Miért pont SV-t?

2. A motorról, tartósság, műszaki adatok



Küldje tovább ismerősének!



Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva

[origo] legfrissebb


Földrengés volt a szlovák határnál

Bankpapírok a középpontban

Áramot is árul az osztrák Aldi

Úgy éreztem magam, mint egy prostituált

Megugrottak a piacok a remek makroadatokra


TIPP


Talmácsi Gábor


Harley Davidson


robogók


LINKCENTRUM


szex


férfiaknak


nőknek


HETI TOPLISTA


Shakira


Angelina Jolie


Görög Zita


Most keresik a többiek!