Nem érheti panasz a Ducati versenyrészlegének fejlesztőit, ugyanis már pályára állították azt a 800 köbcentis versenymotort, amellyel 2007-ben állnak majd rajthoz a gyorsaságimotoros-világbajnokság királykategóriájában.
Az idei esztendőben immáron három futamon vagyunk túl a motoros világbajnokságban. A MotoGP kategóriában induló Ducati Marlboro Team remekül vágott neki az évnek. Míg az idén a csapathoz csatlakozó spanyol Sete Gibernau a tizedik, addig az olasz Loris Capirossi jelenleg az előkelő második helyen áll a világranglistán.
A Ducati nem csak a versenypályákon kapcsolt nagyobb sebességi fokozatba, hanem a tesztpályákon is, ahol keményen dolgozik a siker reményében: a hét elején a csapat tesztpilótája, Vittoriano Guareschi az olaszországi Mugelloban lépett pályára a Ducati új, 800 köbcentis Desmosedici GP7 prototípusával.
Vittoriano Guareschi azon a mugellói versenypályán rótta tesztköreit a keddi napon, mely ringen 2002 augusztusában első alkalommal próbálhatott ki egy lángvörös Ducati Desmosedicit
Filippo Preziosi, a Ducati Corse technikai igazgatója:
"Végre a munkánk során eljutottunk odáig, hogy a pályán is kipróbálhatjuk az új 800ccm-es motorunkat. A látottak alapján elégedettek lehetünk ezzel a debütálással. Megkezdtük a motor alapos elemről-elemre terjedő tesztelését, és ha minden jól alakul, tehát ha nem lépnek fel különleges problémák a következő két napban, akkor nekilátunk a motor első igazi beállítási munkálatainak."
Vittoriano Guareschi, a Ducati Corse hivatalos tesztpilótája:
"Én azt tudom csak mondani, hogy az első benyomásom alapján a GP7-est az első körökben tényleg nagyon izgalmas volt vezetni. A mi versenymotorjaink új megoldásainak tesztelése számomra már megszokott dolog, de a mostani teszt más volt mint a többi. Ez alkalommal egy merően más karakterisztikával felvértezett motor állt előttem, amit nagyszerű érzés volt vezetni."
"Csodálatos volt ismét Mugelloban pályára lépni, ahol azelőtt a Desmosedici GP3-asát először tesztelhettem. Ennek már bizony már négy éve. A nap során sikerült további előrelépéseket tennünk MotoGP-s projektünkben. Olyan érzés ennek a tervnek részese lenni, mint amikor egy családban a második gyerek megszületésére várnak, és amikor világra jön, a szülők már alig várják, hogy gyerek ajkai között kijöjjön az első értelmes szó. Nos én is ilyen pillanatokat éltem át a motor kapcsán, és az igazat megvallva nem csalódtam benne."
Forrás: motogphirek.hu
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Újra egy francia autó diktálná a divatot - DS 3 Crossback teszt (2019)
Nem véletlen, ha ismerősnek tűnik a rejtélyes kis fekete gombóc neve. A Citroën a DS jelölést először az 50-es években használta, aztán tíz éve a 3-as modellel hozta ...
Az okos használtautó-vásárlás 5 aranyszabálya
Legtöbbünk számára az autó a második legnagyobb befektetés az ingatlan után, és nem igazán engedhetjük meg magunknak, hogy elkönnyelműsködjük a választást. Százezres, ...
Űrsiklóval a VW Jetták ellen - Citroën BX 1.4 veterán teszt
A ferdehátú, hidropneumatikus rugózású BX a Citroën titkos fegyvere volt a népes német, illetve hazai gyártású konkurencia ellen. Több mint kétmillió készült belőle, jó ...
Félmillióból használható autót? Viccnek tűnik, de komoly: Suzuki Liana
Abba az élethelyzetbe kerültem, hogy az egy szem Corolla Verso nem elég a családnak. Sok pénzem nem volt, de viszonylag sürgősen autó kellett, méghozzá olyan, ami ...
Elgurult a gyógyszer a Mininél, eszelős sportautó lett a családi kombiból - Mini Clubman John Cooper Works (2019) teszt
Egyszerre vicces és félelmetes az új Clubman JCW, akárcsak Stephen King mozikban garázdálkodó gonosz bohóca. A kis kombi a ráncfelvarrás után nemcsak csinosabb lett, de ...
Bakancsot húz az ország kedvenc kompaktja - Kia XCeed bemutató
Az alsó-középkategória idei magyarországi éllovasának kínálata egy jóvágású crossoverrel egészült ki, és szó sincs arról, hogy pusztán műanyag betéteket ragasztottak ...
Ha a Trabant drága, de a Simson lassú - IWL Berlin SR59 veterán teszt
A háború utáni autóhiányban jött el a robogók aranykora Európában, amelyeket kényelmesebbnek tartottak a hagyományos motorkerékpároknál. Igazi gyöngyszem köztük a ...
Hová tűnt a milliókat érő két pluszülés? - Hyundai Santa Fe 2.2 CDRi teszt
A SUV-ok szerepe meginghatatlan az autópiacon, amire ezt a mozaikszót ráaggatják, arra máris megindulnak az érdeklődők. Európában kisebb a tülekedés az olyan ...
Talán a Mátrából is Itáliát varázsolna - Fiat 500X Sport menetpróba
Sportos hangolású csúcsmodellel bővült a Fiat 500X palettája, amit Magyarországról elsőként próbálhattunk ki. Külföldön nagy sikerre számíthat, itthon is feltűnést fog ...
A dízel nem jött be, hibridként kap új esélyt a boxermotor - Subaru Forester e-Boxer menetpróba
Az egyre szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák az olyan kis márkák életét sem hagyják változatlanul, mint a Subaru. A japán gyártó nem esett pánikba, inkább ...
Amerika ikonja, V8-gurgulázással - Ford Mustang GT Fastback (1967)
Az idén elhunyt Lee Iacocca már életében emlékművet állított magának a Mustanggal. Egy ferdehátú, V8-as, Magyarországon restaurált GT-t vittünk el néhány körre.
Tíz percig tartott a per
Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Saját útját filmezte végig egy csomag
Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya
A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.