A hétszeres motoros világbajnok Valentino Rossi a malajziai Sepangban próbálhatta ki a jövő évi versenygépének prototípusát. Annak ellenére, hogy egy kisebb műszaki hiba csúszott a programba, az olasz klasszis pozitívan nyilatkozott az eddigi eredményekről.
A Yamaha gyári csapata hétfőtől szerdáig teszteli a legújabb MotoGP versenymotorjuknak prototípusát a malajziai Sepangban, ahol máris bíztató eredmények születtek. Az idei évben is világbajnokká koronázott Rossi nagyon pozitívan nyilatkozott az eddigi teszteredményekről, pedig egy apróbb műszaki hiba miatt ki kellett cserélni a prototípus motorját - írja a motogp.com.
"Az a motor, amellyel jövőre fogunk versenyezni, más lesz, mint a most tesztelt modell, de máris sokkal stabilabbnak érzem fékezés közben a gépet, mint az idei motoromat, amely egy kicsit izgága volt a féktávokon" - nyilatkozta az olasz klasszis, hozzátéve, hogy a gépet némileg erősebbnek és jobban kezelhetőnek érzi. A csapat szerdán este pakol össze Malajziában, ám még ezelőtt a Yamaha másik favoritja, az amerikai Colin Edwards is megkergeti az új motort.
A malajziai pályán egyébként jó pár csapat készül a jövő évi szezonra, így össze lehet hasonlítani a nemhivatalos keddi teszteredményeket:
1. Valentino Rossi (ITA) Gauloises Yamaha Team, 2'02.61
2. Marco Melandri (ITA) Honda, 2'02.65
3. Toni Elias (SPA) Honda, 2'02.78
4. Colin Edwards (USA) Gauloises Yamaha Team, 2'02.94
5. Carlos Checa (SPA) Honda, 2'02.96
6. Nicky Hayden (USA) Honda, 2'03.05
7. John Hopkins (USA) Suzuki, 2'03.10
8. Dani Pedrosa (SPA) Honda, 2'03.15
9. Shinya Nakano (JPN) Kawasaki, 2'03.52
10. Casey Stoner (AUS) Honda, 2'03.56
11. Chris Vermuelen (AUS) Suzuki, 2'04.50
12. Randy du Puniet (FRA) Kawasaki, 2'04.50
13. James Ellison (GBR) Yamaha, 2'05.52
[origo]
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Újra egy francia autó diktálná a divatot - DS 3 Crossback teszt (2019)
Nem véletlen, ha ismerősnek tűnik a rejtélyes kis fekete gombóc neve. A Citroën a DS jelölést először az 50-es években használta, aztán tíz éve a 3-as modellel hozta ...
Az okos használtautó-vásárlás 5 aranyszabálya
Legtöbbünk számára az autó a második legnagyobb befektetés az ingatlan után, és nem igazán engedhetjük meg magunknak, hogy elkönnyelműsködjük a választást. Százezres, ...
Űrsiklóval a VW Jetták ellen - Citroën BX 1.4 veterán teszt
A ferdehátú, hidropneumatikus rugózású BX a Citroën titkos fegyvere volt a népes német, illetve hazai gyártású konkurencia ellen. Több mint kétmillió készült belőle, jó ...
Félmillióból használható autót? Viccnek tűnik, de komoly: Suzuki Liana
Abba az élethelyzetbe kerültem, hogy az egy szem Corolla Verso nem elég a családnak. Sok pénzem nem volt, de viszonylag sürgősen autó kellett, méghozzá olyan, ami ...
Elgurult a gyógyszer a Mininél, eszelős sportautó lett a családi kombiból - Mini Clubman John Cooper Works (2019) teszt
Egyszerre vicces és félelmetes az új Clubman JCW, akárcsak Stephen King mozikban garázdálkodó gonosz bohóca. A kis kombi a ráncfelvarrás után nemcsak csinosabb lett, de ...
Bakancsot húz az ország kedvenc kompaktja - Kia XCeed bemutató
Az alsó-középkategória idei magyarországi éllovasának kínálata egy jóvágású crossoverrel egészült ki, és szó sincs arról, hogy pusztán műanyag betéteket ragasztottak ...
Ha a Trabant drága, de a Simson lassú - IWL Berlin SR59 veterán teszt
A háború utáni autóhiányban jött el a robogók aranykora Európában, amelyeket kényelmesebbnek tartottak a hagyományos motorkerékpároknál. Igazi gyöngyszem köztük a ...
Hová tűnt a milliókat érő két pluszülés? - Hyundai Santa Fe 2.2 CDRi teszt
A SUV-ok szerepe meginghatatlan az autópiacon, amire ezt a mozaikszót ráaggatják, arra máris megindulnak az érdeklődők. Európában kisebb a tülekedés az olyan ...
Talán a Mátrából is Itáliát varázsolna - Fiat 500X Sport menetpróba
Sportos hangolású csúcsmodellel bővült a Fiat 500X palettája, amit Magyarországról elsőként próbálhattunk ki. Külföldön nagy sikerre számíthat, itthon is feltűnést fog ...
A dízel nem jött be, hibridként kap új esélyt a boxermotor - Subaru Forester e-Boxer menetpróba
Az egyre szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák az olyan kis márkák életét sem hagyják változatlanul, mint a Subaru. A japán gyártó nem esett pánikba, inkább ...
Amerika ikonja, V8-gurgulázással - Ford Mustang GT Fastback (1967)
Az idén elhunyt Lee Iacocca már életében emlékművet állított magának a Mustanggal. Egy ferdehátú, V8-as, Magyarországon restaurált GT-t vittünk el néhány körre.
Tíz percig tartott a per
Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Saját útját filmezte végig egy csomag
Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya
A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.