![Forrás: [origo]](https://cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/0409/20040911talmacsi13.jpg?w=170&h=224)
Forrás: [origo]
Tovább>>>
- Mi a véleményed a Malagutiról? Hogy álltok a fejlesztésekkel? Látsz reményt arra, hogy továbbra is ott legyél az élbolyban, vagy ez csak egyszeri alkalom volt? (Integra)
- A Malaguti fejlődőképes, a rövidebb pályákon van még esélyem becsúszni az első tízbe. A hosszú pályákon nem hinném, hogy ez összejöhet, de majd meglátjuk, mit hoz a jövő.
- Mik a csapat célkitűzései a jövő évre? (Schumi007)
- Mivel olasz csapatról beszélünk, a célkitűzések elég komolyak, de megvalósítani nem könnyű őket. Ez alatt azt értem, hogy az olasz mentalitás egy kicsit talán heves...
- Mi a helyzet az irántad érdeklődő csapatokkal? Tudom, hogy az ilyesmi nem publikus, de a tény igaz, ugye? (SVen__)
- Sok csapat érdeklődik irántam, a japán futam után el fogom dönteni, hol folytatom pályafutásomat. Az biztos, hogy maradok 125-ben.
- Hogy sikerült Estorilban hét helyet ugranod a rajtnál? (downwee)
- Általában jól startolok. Ennek a versenynek az volt a különlegessége, hogy a motorom beállításai 100%-osak voltak, mert 2003. decemberében már voltunk tesztelni ezen a pályán.
- Csapattársad a jó beállítások ellenére 22. lett, nagy különbségek vannak a kapott alkatrészek között? (downwee)
- Én vagyok a Malaguti első számú pilótája, tehát én kapom meg a legújabb fejlesztéseket.
- Nem tudom, szoktad-e hallgatni az Eurosport angol kommentátorait, amikor visszanézed a futamaidat, de csak rajtkirálynak hívnak. :))) Mi a titkod? (Integra)
- Amikor jó eredményt érek el, a menedzseremtől mindig kapok egy DVD-t, amin angolul és olaszul kommentálva is megvan a verseny. Élmény visszanézni, hogy külföldön hogy beszélnek rólam. A titkomat meg inkább nem árulom el senkinek :)
- Van értelme a kétütemű gépeket fejleszteni, amikor szemmel láthatóan minden gyár egyre kevésbé alkalmazza ezt a technikát? (talmafan)
- Valószínűleg még van értelme, mert 2009-ig lesz még 125-ös kategória, és addig a kétüteműek is maradnak.
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Újra egy francia autó diktálná a divatot - DS 3 Crossback teszt (2019)
Nem véletlen, ha ismerősnek tűnik a rejtélyes kis fekete gombóc neve. A Citroën a DS jelölést először az 50-es években használta, aztán tíz éve a 3-as modellel hozta ...
Az okos használtautó-vásárlás 5 aranyszabálya
Legtöbbünk számára az autó a második legnagyobb befektetés az ingatlan után, és nem igazán engedhetjük meg magunknak, hogy elkönnyelműsködjük a választást. Százezres, ...
Űrsiklóval a VW Jetták ellen - Citroën BX 1.4 veterán teszt
A ferdehátú, hidropneumatikus rugózású BX a Citroën titkos fegyvere volt a népes német, illetve hazai gyártású konkurencia ellen. Több mint kétmillió készült belőle, jó ...
Félmillióból használható autót? Viccnek tűnik, de komoly: Suzuki Liana
Abba az élethelyzetbe kerültem, hogy az egy szem Corolla Verso nem elég a családnak. Sok pénzem nem volt, de viszonylag sürgősen autó kellett, méghozzá olyan, ami ...
Elgurult a gyógyszer a Mininél, eszelős sportautó lett a családi kombiból - Mini Clubman John Cooper Works (2019) teszt
Egyszerre vicces és félelmetes az új Clubman JCW, akárcsak Stephen King mozikban garázdálkodó gonosz bohóca. A kis kombi a ráncfelvarrás után nemcsak csinosabb lett, de ...
Bakancsot húz az ország kedvenc kompaktja - Kia XCeed bemutató
Az alsó-középkategória idei magyarországi éllovasának kínálata egy jóvágású crossoverrel egészült ki, és szó sincs arról, hogy pusztán műanyag betéteket ragasztottak ...
Ha a Trabant drága, de a Simson lassú - IWL Berlin SR59 veterán teszt
A háború utáni autóhiányban jött el a robogók aranykora Európában, amelyeket kényelmesebbnek tartottak a hagyományos motorkerékpároknál. Igazi gyöngyszem köztük a ...
Hová tűnt a milliókat érő két pluszülés? - Hyundai Santa Fe 2.2 CDRi teszt
A SUV-ok szerepe meginghatatlan az autópiacon, amire ezt a mozaikszót ráaggatják, arra máris megindulnak az érdeklődők. Európában kisebb a tülekedés az olyan ...
Talán a Mátrából is Itáliát varázsolna - Fiat 500X Sport menetpróba
Sportos hangolású csúcsmodellel bővült a Fiat 500X palettája, amit Magyarországról elsőként próbálhattunk ki. Külföldön nagy sikerre számíthat, itthon is feltűnést fog ...
A dízel nem jött be, hibridként kap új esélyt a boxermotor - Subaru Forester e-Boxer menetpróba
Az egyre szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák az olyan kis márkák életét sem hagyják változatlanul, mint a Subaru. A japán gyártó nem esett pánikba, inkább ...
Amerika ikonja, V8-gurgulázással - Ford Mustang GT Fastback (1967)
Az idén elhunyt Lee Iacocca már életében emlékművet állított magának a Mustanggal. Egy ferdehátú, V8-as, Magyarországon restaurált GT-t vittünk el néhány körre.
Tíz percig tartott a per
Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Saját útját filmezte végig egy csomag
Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya
A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.